دوشنبه 25 آبان 1383

مراسم بزرگداشت ياسر عرفات در حسينيه ارشاد با حضور شريعت رضوي، پيمان، حکمت، توسلي، ميمثي و ميبدي برگزار مي‌‏شود، ايلنا

تهران- خبرگزاري کار ايران

موسسه خيريه تعليماتي و تحقيقاتي علمي و ديني حسينيه ارشاد پنج شنبه 28 آبان ماه، مراسم بزرگداشت ياسر عرفات را برگزار مي کند.

به گزارش خبرنگار" ايلنا"، در اين مراسم که از ساعت 14:30 دقيقه آغاز مي شود، پوران شريعت رضوي، حبيب الله پيمان، علي حکمت، غلامعباس توسلي، لطف الله ميمثي، فاضل ميبدي سخنراني مي کنند. همچنين پيام انجمن هاي اسلامي دانشگاهها در مورد درگذشت ياسر عرفات قرائت مي شود.
در بخشي از اطلاعيه اي که موسسه خيريه حسينيه ارشاد در ارتباط با اين مراسم صادر کرده، آمده است: بزرگداشت و تجليل از فداکاري ها و رشادت ها و رادمردي هاي اين مبارز نستوه، بزرگداشت يک مرده ريگ نيست، گراميداشت يک خاطره نيست، بلکه بازنگري و مراجعه آگاهانه به يک برنامه ناتمام است که پايانش آزادي قدس شريف خواهد بود، حسينيه ارشاد با ابراز قدرداني از مجاهدات بي امان وي و به منظور سپاس از آن مجاهد بزرگ فلسطيني که در هنگامه غربت و آوارگي زنده ياد دکتر علي شريعتي در مراسم چهلم بزرگداشت او در بيروت، حاضر شد و بدون هيچگونه ملاحظات سياسي و مصلحت نگري هاي مرسوم، همبستگي خود را با آرمان ها و راه او اعلان کرد و به همراه ساير سران الفتح همراهي و همدلي جنبش فلسطين را صميمانه با خانواده و دوستان دکتر شريعتي ابراز نمود، چنين مجلس بزرگداشت و يادبودي را در تالار بزرگ حسينيه ارشاد برپا مي دارد، تا عرض تسليتي به همه مجاهدان همراه و هم رزم ابوعمار باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14372

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مراسم بزرگداشت ياسر عرفات در حسينيه ارشاد با حضور شريعت رضوي، پيمان، حکمت، توسلي، ميمثي و ميبدي برگزار مي‌‏شود، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016