چهارشنبه 11 آذر 1383

جمعي از نمايندگان مجلس‌‏هفتم:سخنگوي دولت را به مجلس راه نمي‌‏دهيم، ايلنا

تهران- خبرگزاري کار ايران

جمعي از نمايندگان مجلس‌‏هفتم قصد دارند مانع از ورود سخنگوي دولت در نشست مشترک شوند.

به گزارش خبرنگار" ايلنا" علي رياض؛ نماينده تهران در مجلس هفتم گفت: ما اجازه نمي دهيم کساني که به مجلس توهين مي‌‏کنند، وارد خانه ملت شوند.
وي با اشاره به اعتراض اخير رمضان زاده به برداشت از صندوق ذخيره ارزي گفت: ايشان دو بار است که درست قبل از نشست مشترک روند تهاجمي خبري به مجلس را در پيش گرفته اند لذا من نمي‌‏خواهم وي را در خانه ملت ببينم و اين را حق خود مي دانم.
سيدمحمد جعفر سادات موسوي؛ عضو ديگر فراکسيون اصول گرايان مجلس گفت: رمضان زاده دو بار به مجلس توهين کرده است، مجلس حق دارد در مقابل اين توهين از ورود ميهماني که احترام ميزبان را ندارد، جلوگيري کند.
وي تصريح کرد: اگر تصميم برخي از نمايندگان مبني بر جلوگيري از ورود سخنگوي دولت به نشست مشترک تشکيلاتي شود، بايد به حراست بگويند ايشان را به مجلس راه ندهند.
عضو فراکسيون اصول گرايان خاطر نشان ساخت: اگر وي هم راه يابد، بنده اعترض خود را نسبت به رفتار خاتمي در نشست مشترک اعلام مي‌‏کنم.
سادات موسوي همچنين گفت: خاتمي قبل از نشست مشترک اول مجلس و دولت، جلسه‌‏اي با فراکسيون اقليت داشت که اين نشست معنادار است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

موسوي در اعتراض به ديدار فراکسيون اقليت مجلس اصلاح طلبان با خاتمي قبل از نشست مشترک، گفت: خاتمي در اين نشست به آنها گفت؛ اگرچه ترکيب شما در مجلس در اقليت است اما در بيرون از مجلس اکثريت با شماست که اين نکته توهين به اکثريت مجلس است.
گفته مي شود؛ الياس نادران و جمعي از اعضاي فراکسيون ايثارگران مجلس از جمله معترضان به عملکرد سخنگوي دولت هستند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15070

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جمعي از نمايندگان مجلس‌‏هفتم:سخنگوي دولت را به مجلس راه نمي‌‏دهيم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016