جمعه 13 آذر 1383

شهرام رفيع زاده: تحت تاثير كساني بودم كه در لباس دوستي به جان نظام اسلامي افتاده‌اند، فارس

خبرگزاري فارس: شهرام رفيع زاده با ارسال نامه‌اي به خبرگزاري فارس تصريح كرد: تحت تاثير و با تشويق كساني كه در لباس دوستي سال‌هاست مثل خوره به جان نظام اسلامي افتاده‌اند دست به نشر اكاذيب زدم.

به گزارش خبرگزاري فارس شهرام رفيع زاده در نامه خود كه خطاب به ملت ايران صادر شده با تشريح روند بازداشت خود نوشته است: اينجانب شهرام رفيع‌زاده كه جهت پاره‌اي تحقيقات پيرامون فعاليت‌ سايت‌هاي اينترنتي غيرمجاز و غيرقانوني مدتي را بازداشت بوده‌ام پس از همدلي و مساعدت مسؤولان محترم قضايي و آزادي از زندان مطلم شدم كه در طول دوره تحقيقات بسياري از مخالفان نظام اسلامي از موضوع بازداشت من جهت تبليغ بر عليه نظام سوء استفاده كرده و آن را به عنوان مستمسكي براي فعاليت‌هاي دشمنانه خود در آورده‌اند به همين خاطر برخود لازم ديدم تا نكاتي را جهت روشنگري اذهان عمومي و نشان دادن عمق كينه بدخواهان ملت شريف و مسلمان ايران به اطلاع عموم برسانم.
وي در نامه خود با تاكيد براينكه در كليه مراحل تحقيق رعايت مسائل قانوني مورد توجه قرار گرفته، نوشته است: پس از دريافت احضاريه و مشاهده حكم مرجع قضايي مراحل تحقيق از من آغاز شد و كمتر از 24 ساعت پس از بازداشت از سوي قاضي محترم تفهيم اتهام در مورد من انجام شد و در طول تمام دوران بازداشت كارشناسان پرونده با برخورد اسلامي و انساني خود و همدلي و مهرباني اين فرصت را به من دادند تا بتوانم به ارزيابي فعاليت‌هاي تبليغاتي خود بر عليه نظام اسلامي بپردازم، همچنين در طول دوره بازداشت پرسنل زندان با من بسيار مهربان بوده و از دادن امكانات مورد درخواست نهايت همدلي و همراهي را با من داشته‌اند.
وي در نامه خود با تشريح ماهيت فعاليتهاي تبليغي خود عليه نظام، آورده است: واقعيت اين است كه من از سال‌ها پيش تحت تاثير دو جريان كانون نويسندگان و تندروهاي به اصلاح اصلاح طلب قرار گرفته و تحت القائات افرادي هم چون «ب - ن» و «م - ت» در دو سال اخير به نوشتن مقالاتي با هدف سياه نمايي از ايران و نظام اسلامي مبادرت كردم. واقعيت اين است كه آغاز فعاليت تبليغي من در سايت‌هاي اينترنتي از جلساتي شروع شد كه در آن جلسات «م - ت» و «ب - ن» جواناني چون مرا با ارايه تحليل‌هاي نادرست و غرض ورزانه، وعده‌هاي پوچ و واهي، و القائاتي برعليه نظام جذب كرده و پس از آن ما را مورد استفاده ابزاري قرار مي‌دادند و بر همين اساس و در جلساتي كه در طول سال 82 با اين افراد داشتيم آن‌ها مرا به نوشتن مقالاتي در سايت‌هاي غيرمجاز و غيرقانوني امروز و گويا نيوز ترغيب و تشويق مي‌كردند و به دنبال همين تشويق‌ها و القائات بود كه شخص «م - ت» بارها از طريق تلفن با من تماس گرفته و سفارش نوشتن مقالاتي را بر عليه نهادهاي نظام‌اسلامي به من داد و با كمال تاسف بايد بگويم كه بر اساس همين القائات و سفارش‌ها بود كه من هم بارها مقالاتي را بر عليه نظام و نهادهاي آن نوشته و در سايت امروز و سايت گويانيوز و هم چنين در ساير رسانه ها از جمله مطبوعات منتشر كرده‌ام.
شهرام رفيع زاده در نامه خود مي‌افزايد: من با نوشتن دو كتاب تلاش كردم تا در جريان هجمه تبليغاتي و رسانه‌‌اي بر عليه نظام شركت كنم كه متاسفانه هر دوي اين كتاب‌ها با استفاده از نفوذ تندروها در وزارت ارشاد مجوز انتشار دريافت كرده و منتشر شده‌اند ولي واقعيت اين است كه بسياري از كساني كه گمراه شده و به فعاليت رسانه‌ا‌ي بر عليه نظام رو آورده‌اند بيشتر از آن كه خود بخواهند تحت تاثير و با تشويق كساني اين كار را مي‌كنند كه در لباس دوستي سال‌هاست مثل خوره به جان نظام اسلامي افتاده‌اند و با اشغال برخي از پست‌هاي نظام با شعار خيرخواهي در واقع به فعاليت‌هاي دشمنانه خود بر عليه نظام رنگ تزوير و ريا زده‌اند تا با فريب ملت مسلمان و شريف ايران خط اصيل اسلام و امام (ره) را به حاشيه برانند.
وي دراين نامه افزوده است: من همين جا لازم مي‌دانم تا بگويم كه از صميم قلب از فعاليت‌هاي گذشته‌ام شرمسارم و مي‌خواهم پرده از رياكاي و تزوير اين جريان بردارم چرا كه آن‌ها حتي در شرايط خاصي كه كشور و نظام اسلامي مورد هجمه و تهاجم و توطئه‌هاي خارجي و دشمنان بيروني و به خصوص امريكاي سلطه‌گر قرار دارد دست از عناد برنداشته و در هماهنگي و همگرايي با دشمنان خارجي نظام اسلامي از طريق اغفال و فريب جوانان اين مرز و بوم و با استفاده از رسانه هاي مختلف و به خصوص اينترنت و سايت‌هاي اينترنتي هم چون سايت امروز و سايت گويا نيوز به فعاليت هاي تبليغي بر عليه نظام دست زده‌اند و در اين راه با القا خطوطي به افرادي هم چون من از ما مي خواستند تا در جهت سياه ‌نمايي ازنظام اسلامي و نسبت دادن خشونت به نظام از هيچ حركتي فروگذار نكنيم.
شهرام رفيع زاده در ادامه نامه خود افزوده است: آن چه من در مقالاتي هم چون «اتاق معجزه»، «:تاوان دگر انديش»، «عدالت تاريكي»، «بازخواني قتل‌هاي كرمان»، «جايزه‌ايي براي آزادگي»، «پاردايم خودسري»، و هم چنين در دو كتاب «شليك به اصلاحات» و «بازي قدرت» نوشته‌ام و هم چنين در ساير مطالبم آورده ام نمونه بازي از القائات افراد تندرو و هم چون «م - ت»، «ب - ن»، «م - م» و سايرين است. و من همين جا لازم مي دانم عمق تاسف و شرمساري خود را از اين كه مدت‌ها بازيچه چنين جرياناني بوده‌ام ابراز دارم و از مسؤولان محترم قضايي كه در جريان تحقيق و در دوره بازداشت مجال انديشيدن به فعاليت‌هاي گذشته‌ام را به من دادند سپاسگزارم.
در ادامه اين نامه تصريح شده است: برخلاف آن چه در اين مدت از سوي دشمنان داخلي و خارجي بزرگنمايي شده است، اينجانب شهرام رفيع‌زاده به هيچ وجه در زندان انفرادي نبوده‌‌ام بلكه محل بازداشتگاه و پس از آن زندان اوين بسيار مناسب، بهداشتي و موجب آرامش من بوده و علاوه بر همه اين‌ها كارشناسان پرونده پرسنل زندان، مسؤولان محترم قضايي و ساير عوامل اين پرونده با من و ساير متخصصان رابطه‌يي بسيار صميمانه داشته و از هيچ همدلي و همراهي دريغ نورزيده‌اند بلكه هرگونه امكانات رفاهي حتي تلويزيون را در اختيار ما قرار داده‌بودند. البته آن چه در تبليغات دشمنان داخلي و خارجي نظام اسلامي آمده تبليغات و هوچي‌گري هميشگي آن‌هاست كه ديگر در اذهان عمومي و در نزد ملت شريف و مسلمان ايران ديگر رنگي ندارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شهرام رفيع زاده در پايان نامه خود تاكيد كرده است: وظيفه خود مي‌دانم كه از تمام خطاهاي گذشته اظهار پيشيماني و شرمساري كرده و اعلام كنم كه متاسفانه تحت القائات دشمنان داخلي نظام من در سال‌هاي اخير جفاهاي بسياري بر نظام اسلامي از طريق نوشته‌هايم روا داشته‌ام. به خصوص از نوشتن و انتشار داخلي در سايت‌هاي امروز و گويا نيوز كه در حال حاضر هم صدا و هماهنگ با دشمنان خارجي بر عليه منافع و مصالح نظام و ملت ايران مشغول فعاليتند، متاسفم و از ملت ايران و مسؤولان محترم نظام اسلامي طلب عفو و بخشش دارم.
شهرام رفيع زاده طي دو روز گذشته آزاد شده است. نامه فوق توسط اميد معماريان كه خود از جمله بازداشت شدگان مرتبط با برخي سايتهاي اينترنتي مي باشد عصر امروز تحويل خبر گزاري فارس شد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15200

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شهرام رفيع زاده: تحت تاثير كساني بودم كه در لباس دوستي به جان نظام اسلامي افتاده‌اند، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016