دوشنبه 5 بهمن 1383

مرعشي: هاشمي‌‏رفسنجاني خطر نوعي راديكاليسم ‌‏جديد كه نظام را تهديد مي‌‏كند، درك كرده است، ايلنا

محافظه‌‏كاران با انواع روشهاي‌‏تشويقي و تهديدي، درصدد منصرف كردن هاشمي هستند.

تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران سازندگي گفت: برگشت مجدد هاشمي به پست رياست جمهوري جز زحمت براي ايشان چيز ديگري ندارد اما واقعيت اين است كه ايشان خطر نوعي راديكاليسم جديد كه نظام را تهديد مي‌‏كند، درك كرده است.

حسين مرعشي در گفتگو با خبرنگار "ايلنا"، تاكيد كرد: هاشمي مثل تمام دلسوزان نظام، عمق حوادث را مي‌‏بيند و به شدت نگران حاكم شدن راديكاليسم جديد در كشور است.
عضو شوراي مركزي كارگزاران افزود: هاشمي مايل نيست براي بدست آوردن يك مسئوليت اجرايي وارد مبارزه سياسي شود، ايشان صرفاْ در صورت يك تكليف ملي و انقلابي وارد صحنه خواهد شد وگرنه هيچ نوع انگيزه فردي ندارد.
وي افزود: هاشمي‌‏رفسنجاني اصلاح‌‏طلب‌‏ترين چهره تاريخ معاصر ايران است و دوم خرداد فرزند مشروع دولت توسعه‌‏گراي هاشمي بود.
مرعشي گفت: محافظه كاران سعي دارند با انواع روشهاي تشويقي و تهديدي، هاشمي را از حضور در انتخابات منصرف كنند اما هاشمي تحت تاثير اين نوع رفتارها قرار نخواهد گرفت.
وي تصريح كرد: هاشمي به دليل نزديكي به امام(ره) و رهبري، نفوذ در نيروهاي اصيل انقلابي، همچنين به عنوان نايب رئيس مجلس خبرگان و جذبه شخصي كه دارد، قادر است رياست جمهوري را در موضع اقتدار قرار دهد.
مرعشي با بيان اينكه هاشمي قادر است از تمام گروهها، با ظرفيت‌‏ترين عناصر را در كابينه خود جمع كند و شخصيتهاي فراواني حاضر به همكاري با ايشان هستند، گفت: متاْسفانه عده‌‏اي به دنبال اين هستند كه از افرادي در كابينه خود استفاده كنند كه شيفته پست و مقام باشند و از اين طريق آنها را به اطاعت وادار كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي يادآور شد: هاشمي همواره با افراطيون كشور براي استقرار نظام متعادل و معنوي كه با طبع مردم و روح اسلام سازگار باشد، درگير بوده و مبارزه كرده ‌‏است، بنابراين ايشان امروز نمي‌‏تواند نسبت به آينده كشور بي‌‏تفاوت باشد.
مرعشي در واكنش به خبري در خصوص حمايت كارگزاران از حسن روحاني در صورت عدم حضور هاشمي، اظهار داشت: در جلسات كارگزاران جز در مورد هاشمي، در مورد كانديداي ديگري صحبت نشده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17352

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مرعشي: هاشمي‌‏رفسنجاني خطر نوعي راديكاليسم ‌‏جديد كه نظام را تهديد مي‌‏كند، درك كرده است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016