یکشنبه 11 بهمن 1383

نامه رجبعلي مزروعي به حسين شريعتمداري مدير مسئول کيهان

مزروعي در جواب به دروغ پراكني جديد كيهان در خصوص بازداشت شدگان اينترنتي: خوشحالم كه حداقل در اين ملك چند روزنامه مصونيت آهنين دارند تا بتوانيم بگوئيم مطبوعات داريم


مديرمسئول محترم روزنامه كيهان

با سلام،

مدتهاست كه ديگر روزنامه‌ كيهان نمي‌خوانم چون از نظر اينجانب روزنامه تحت مديريت شما به هيچ قاعده ديني، اخلاقي و قانوني پايبند نيست و خوشحالم كه حداقل در اين ملك چند روزنامه مصونيت آهنين دارند تا مطبوعات داشته باشيم! القصه خبر يافتم كه روزنامه كيهان به روال معمول خود همچنان بر مسير بي‌انصافي و اتهام زني و دروغ‌گويي در مورد «بازداشت شدگان اينترنتي» خبرسازي كرده و با اين مطايبه كه «معلوم نيست چه كسي و كجا به آنها نگاه چپ كرده است» ادامه داده اينها «جوانك‌هايي بوده‌اند كه حداقل جرمشان گرفتاري در دام كيد و مكر دشمنان و اقدام عليه امنيت ملي بوده است. كساني كه خود متهم به خيانت – ولو ناآگاهانه – به كشور خود از طريق همدستي با دشمنان قسم خورده آن هستند در اين كشور آزادانه اجازه مي‌يابند با بالاترين مقامات قضايي و انتظامي ديدار كنند و در مقابل ظلمي كه ادعا مي‌كنند بر آنها رفته از ايشان توضيح بخواهند .

در اين ميان كسي هم البته از آنها نمي‌پرسند شما چرا با بدكردارترين دشمنان اين ملك همزبان شويد و بر خلاف قانون هر چه آنها خواستند از دروغ و راست گفتيد و نوشتيد و سالياني دراز خون در دل پاك‌ترين مردان و زنان اين سرزمين كرديد.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

جناب شريعتمداري،‌ مسلم بدانيد اينگونه نوشتن و حقوق انسانهايي را ضايع كردن هرگز رسم شريعت‌مداري نيست، چرا كه خداوند فرمان داده حتي دشمن با قومي نبايد شما را از جاده عدل و انصاف خارج كند و يك مسلمان حتي در برخورد با دشمنان بايد عدل و انصاف بورزد چه برسد به مسلمانان! مي‌پرسم اولا اين بازداشت شدگان در كجا محاكمه شده‌اند تا اين جرمهايي كه شما براي آنها رديف كرده‌ايد اثبات شده باشد؟ ثانيا گيريم كه اينها از نظر شما مجرمند آيا با مجرم در جمهوري اسلامي بايد اينگونه رفتار شود: سلول انفرادي، ضرب و شتم و ... در كداميك از آموزه‌هاي ديني و قوانين ما چنين اجازه‌اي داده شده است؟ ثالثا بنده به عنوان پدر يكي از بازداشت‌شدگان مدعي‌ام كه بازداشت فرزندم – و ديگر افراد بازداشتي – بر خلاف همه قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران صورت گرفته است چرا كه بطور مثال فرزند بنده نه سايتي و نه وبلاگي داشته است تا اين مواردي كه روزنامه شما به عنوان جرائم ايشان نسبت مي‌دهد انجام داده باشد. متاسفانه آنچه مبناي چنين رخدادهاي فاجعه آميزي در جمهوري اسلامي شده است همين تخيلات و سناريوسازي‌ها در مورد افراد و گروههاست، و روزنامه شما هم البته كمك كار بوده است و حتي تحمل دادخواهي افراد مظلوم را هم از مسئولان ندارد!

آقاي شريعتمداري،‌ خداوند قدرت بزرگي به شما داده است و آن مديريت روزنامه‌اي با بودجه بيت‌المال است. شكر اين قدرت دفاع از عدالت و مظلوم است و نه پشتيباني از ظلم و ظالم. مطمئن باشيد اين دوران مي‌گذرد و هم بنده و هم شما بايد پاسخگوي اعمالمان در اين دنيا و آن دنيا باشيم.

والسلام

رجبعلي مزروعي

7/11/83

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17620

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامه رجبعلي مزروعي به حسين شريعتمداري مدير مسئول کيهان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016