چهارشنبه 21 بهمن 1383

آمار دفتر رهبری در رابطه با دخالت نظامي آمريکا، امضا محفوظ

طبق آمار دفتر رهبری بيشتر از 61 درصد و طبق آمار وزارت اطلاعات بيشتر از 67 در صد مردم در ايران و خصوصا تهران خواهان دخالت نظامی آمريکا در ايرانند. اين آمار شک عظيمی را هم در لايه های اصولگرای و هم اصلاح طلب وارد کرده است. جمعی از اصولگرايان و اصلاح طلبان به اين نتيجه رسيده اند که بايد برای نجات خودشان از حکومت اسلامی خارج شوند، تا شايد بتوانند کاری نيز برای پيشگيری حمله آمريکا که ساعتش روز به روز نزديک می شود بکنند. رهبری گفته اند که اگر آمريکا قرار است به ما حمله کند ما هر کاری بکنيم او حمله خواهد کرد، پس بهتر است ما در برابر او مستقيم بايستيم... ما امروز مسئله مان همان مسئله طارق است، که رفت و اسپانيا را گرفت و جبل الطارق هم بنام اوست و قضيه را آقايان می دانند. اگر مقاومت کنيم از اين يکی پيچ هم گذر خواهيم کرد اگر نه اين طور نيست که آمريکا با ما بهتر رفتار کند که با صدام کرد، خدا هم البته با ثابت قدمان است. رهبری در مورد «قهر» مردم گفتند اينها کف روی آب است مردم قلبا با ما هستند و از روحانيت تبعييت می کنند، همين مسئله طارق را که گفتم شما فکر می کنيد مگر چند نفر همراه داشت، آنها تعدادشان آنقدر کم بود که همگی توی يک کشتی جا گرفته بودند، بعد هم آن کشتی را طارق طبق روايتی در هم شکست و طبق روايتی هم سوزاند، و همه اميدها را به افق های دور فرستاد يعنی پيروزی... رهبری در مورد آمار و ارقام گفتند شما اصلا نبايد به آمار و ارقام نگاه هم بکنيد، خب در بيت رهبری و وزارتخونه ای کسی خواسته آمار و ارقامی تهيه کنه خب کرده اما حالا ما خودمونو معطل اين چند تا عدد کنيم، باعث پيشروی دشمن و خوشحالی او ميشه، مسئله مردم هم شما درست عمل کنين اونا هم می آن...
آنچه را نوشتم حرفهای جمعه گذشته رهبری بود که با مشورت با دوستان بخشهايی از آن را برای سايتها فرستادم. پيرو سخنان رهبری و با هماهنگی همه طيفها و جمعيت های سياسی و صنفی که با حکومت اسلامی در ارتباط هستند، تا امروز صبح چهار هزار و هشتصد اتوبوس و کاميون و وانت برای آوردن مردم از شهر ها و شهرک های اطراف تهران برای تظاهرات فردا بسيج شده اند. قرار است به کسانی که برای تظاهرات می آيند، پول و غذا و پارچه و ساکهايی که برای يوم الله بيست و دو بهمن در نظر گرفته داده شود.
و اما يک پرسش! آيا مردم ايران به روحانيت خودکامه شيعه اجازه خواهد داد ايران را با خود زير آتش و خاک و خون دفن کند، آيا بهای بيرون آمدن همگی در خيابان و سرنگون کردن اين رژيم هزينه اش بيشتر از حمله نظامی آمريکا به ايران است؟ مردم ايران بايد بداند که اگر روحانيت شيعه که قرنهاست از خون مردم تغذيه می کند و بيست و شش سال است که از هيچ کوششی در تروريست پروری و آدم کشی و شکنجه و زندان و بمب گذاری پرهيز نکرده، حکومت آخونديسمی که از تمام نيروی مادی و معنوی ايران برای ظربه زدن به خود ايران و به غرب و اسرائيل و هر جا که بتواند پرهيز نکرده سرنوشتی و حشتناک خواهد داشت. راه نجات مردم ايران امروز يکی ست و آن کنار زدن صد در صد روحانيت خونخوار است از اريکه قدرت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

از يک هفته پيش حکومت اسلامی وارد مرحله و آستانه اورژانسی به قول خودش فوق العاده رسيده برای همين هم به تمامی عيادی خود دستور داده تا مردم را برای تظاهرات تطميع و کنترل کنند و آنها را زير شديد ترين تبليغات قرار دهند و از حمله نظامی آمريکا بترسانند و حس ناسيوناليستی آنان را تحريک کنند. حکومت روحانيون ايران در درون خودش برای حمله آمريکا به ايران ثانيه شماری می کند ، او در خوف رجا ست، گاهی فکر می کند که اگر آمريکا حمله کند باعث تحريک ناسيوناليسم ايرانی می شود و مردم از حکومت اسلامی پشتيبانی خواهند کرد و دوباره ده سالی را با خيال راحت بر منبر قدرت خواهد ماند و گاهی نيز با مراجعه به افکار عمومی که با گشاده رويی منتظر حمله آمريکاست تا او را از چنگالهای آخوند در آورد نگران و بيمناک است. اما آيا اگر مردم کار حکومت اسلامی را يکسره کنند هزينه اش يک بر صد کمتر نخواهد بود؟
از تهران امضاء محفوظ

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18094

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آمار دفتر رهبری در رابطه با دخالت نظامي آمريکا، امضا محفوظ' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016