شنبه 24 بهمن 1383

وزير دفاع: هرگونه حمله به ايران با واكنش سريع و كوبنده نيروهاي مسلح روبرو خواهد شد، ايلنا

* جمهوري اسلامي ايران متناسب با تهديدات متغير توان دفاعي خود را افزايش مي‌‏دهد

تهران- خبرگزاري كار ايران

با افتتاح خط توليد "اژدر" در سازمان صنايع دفاع( وابسته به وزارت دفاع) يگان‌‏هاي دريايي جمهوري اسلامي ايران به سلاحي كارآمد با فناوري پيچيده و روز آمد در مقابله با تهديدات سطحي و زيرسطحي دست يافتند.

به گزارش "ايلنا"، در مراسم بهره‌‏برداري از اين خط توليد "اژدر"، اميردريابان شمخاني، گفت: بيگانگان تصور مي‌‏كردند كه با پيروزي انقلاب اسلامي و اخراج مستشاران نظامي و پس از آن تحميل جنگي نابرابر و ايجاد شرايط تحريم، توان دفاعي كشورمان تضعيف مي‌‏شود، ولي با نهضت خودباوري در صنايع دفاعي كه از انديشه ژرف حضرت امام خميني(ره) نشأت گرفته است، روياي آنها رنگ باخت.
وزير دفاع خاطر نشان ساخت: جمهوري اسلامي ايران متناسب با تهديدات متغير و متنوعي كه پيشرو دارد، توان دفاعي خود را افزايش مي‌‏دهد.
دريابان شمخاني با بيان اينكه با توليد اژدر، زنجيره دفاعي جمهوري اسلامي ايران در دريا كامل شد، امكان استفاده در آب‌‏هاي كم عمق، غير قابل ردگيري بودن، سرعت‌‏عمل فوق‌‏العاده، صرفه‌‏جويي ارزي قابل توجه و اشتغال‌‏زايي براي بيش از 200 نفر را از ديگر ويژگي‌‏هاي مهم پروژه فوق برشمرد.
وزير دفاع تأكيد كرد: صنايع دفاعي نماد خودباوري و اقتدار و جلوه بروز استعدادهاي خلاق فرزندان برومند اين مرز و بوم است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در پايان تهديدات و اظهارات ضد و نقيض مقامات آمريكايي را نشان از سردرگمي هيأت حاكمه آمريكا در مقابله با ايران قدرتمند دانست و تأكيد كرد: آزموده را آزمودن خطاست. هرگونه حمله به ايران با واكنش سريع و كوبنده نيروهاي مسلح روبرو خواهد شد و نتيجه‌‏اي جز شكست براي متجاوزان نخواهد داشت.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18248

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير دفاع: هرگونه حمله به ايران با واكنش سريع و كوبنده نيروهاي مسلح روبرو خواهد شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016