یکشنبه 9 اسفند 1383

در اعتراض به وضعيت نامناسب خوابگاهي دانشجويان دختر خوابگاهي دانشگاه سهند تبريز تحصن كردند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: صنفي


دانشجويان خوابگاهي دختر دانشگاه سهند تبريز در اعتراض به وضعيت نامناسب خوابگاه‌ محبي دانشگاه تحصن كردند.

يك عضو شوراي صنفي دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: خوابگاه دخترانه محبي در خارج از شهر واقع شده، فاضلاب آن مشكل دارد و امنيتي براي دختران در هنگام رفت و آمد وجود ندارد.

وي با اشاره به جلسه شوراي صنفي با مسئولان دانشگاه براي تغيير محل اسكان دانشجويان اين خوابگاه گفت: متاسفانه مسئولان دانشگاه در اين جلسه نتوانستند اعضاي شوراي صنفي را قانع كنند بنابراين دانشجويان تصميم به تحصن گرفتند.

به گفته وي، محل اقامت قبلي دانشجويان دختر (خوابگاه كوثر) و ساختما‌نهاي اعضاي هيات علمي محل مناسبي براي سكونت دانشجويان دختر است كه مسئولان دانشگاه از اسكان دانشجويان در آنجا خودداري مي‌كنند.

اين عضو شوراي صنفي با بيان اينكه مسئولان پس از حضور در جمع متحصننان به آنها وعده داده‌اند كه تا 3 ماه ديگر خوابگاه ديگري براي اقامت به دانشجويان داده مي‌شود، افزود: دانشجويان اين وعده را قبول نكرده و خواستار تعيين وضعيت خود در زمان كنوني شدند.

دكتر قاليچي معاون دانشجويي دانشگاه سهند تبريز با اشاره به نارضايتي دانشجويان خوابگاهي اين دانشگاه خبرنگار صنفي ايسنا با بيان اينكه سعي در حل مشكلات دانشجويان را داريم، در عين حال وضعيت خوابگاه فعلي دانشجويان دختران را مناسب ارزيابي كرد و گفت: تا به حال مشكل خاصي براي اين دانشجويان پيش نيامده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي اقامت متحصنان در خوابگاه كوثر كه دانشجويان خواستار اقامت در آن هستند را غير ممكن توصيف كرد و گفت: اگرچه در زمستان پيدا كردن محل مناسب براي دانشجويان مشكل است اما در صدد يافتن محل مناسبي براي اقامت آنها هستيم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18772

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'در اعتراض به وضعيت نامناسب خوابگاهي دانشجويان دختر خوابگاهي دانشگاه سهند تبريز تحصن كردند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016