چهارشنبه 12 اسفند 1383

حجت سلطاني، دبير انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه لرستان از دانشگاه اخراج شد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

دبير انجمن دانشجويان دانشگاه اميركبير از اخراج حجت سلطاني، دبير انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه لرستان از دانشگاه خبر داد.
مهدي حبيبي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با اعلام اين خبر گفت: حجت سلطاني تحت تأثير فشارهاي سياسي خارج از دانشگاه و تحت عنوان مسائل آموزشي از دانشگاه اخراج شده است.
وي با اشاره به اين مطلب كه سلطاني تاكنون بيش از صد واحد درس در مقطع كارشناسي ارشد را گذرانده است، مدعي شد: با توجه به وضعيت تحصيلي سلطاني، اخراج او با قوانين آموزش عالي مغايرت دارد اما حراست دانشگاه لرستان با حركت خودمختارانه، اين قضيه را پيگيري كرده است.
وي ادامه داد: بايد اين مسأله به صورت جدي مورد بررسي قرار گيرد كه چرا در دولت آقاي خاتمي و وزارت علوم تحقيقات و فناوري منتسب به اين دولت، در مقابل اين‌‏گونه فشارها سكوت مي‌‏شود و حق اوليه يك دانشجو ضايع مي‌‏شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حبيبي خاطر نشان كرد: در حالي كه وزارت علوم از فراهم كردن زمينه براي رسيدن يك دانشجو به بديهي‌‏ترين حقوق خود عاجز است، چگونه مي‌‏توان به ادامه اصلاح‌‏گري در كشور اميد داشت.
دبير انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه امير كبير با تأكيد بر اينكه وزارت علوم، تحقيقات و فناوري بايد در مقابل اين وضعيت پاسخ‌‏گو باشد، تصريح كرد: با چنين وضعيتي، چرا عده‌‏اي معتقد به دنبال كردن روند موجود هستند و چرا توقع همراهي مردم و دانشجويان را دارند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18877

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حجت سلطاني، دبير انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه لرستان از دانشگاه اخراج شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016