چهارشنبه 19 اسفند 1383

حسني امام جمعه ارومیه: جوانان ! برويد ريش بگذاريد و خوشگل شويد !؛ بابا برو پی کارت چه آزادی ، آزادی!، کامران بارنجی، خبرگزاری سینا

امام جمعه اروميه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار سينا با تقبيح آنچه آن را "هیپی " شدن جوانان تعبیر کرد گفت : جوانان ! بروید ریش بگذارید و خوشگل شوید و این هیپی بازی ها را کنار بگذارید.

حجت الاسلام غلامرضا حسني افزود: حضرت آیت الله امام خمینی (ره) در زمان اعلیحضرت غیرمحبوب ایران ( محمد رضا شاه پهلوی) جوانان هیپی را آورد و انقلاب کرد و سپس همه شهید شدند اما من الان متاسفم از اینکه بعضی ها دارند هیپی های جدید پرورش می دهند و می گویند آزادی ، آزادی.

وی خطاب به این افراد گفت: بابا بروپی کارت چه آزادی ، آزادی!

امام جمعه ارومیه همچنین معتقد است که در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک رییس جمهور داخل شکن و خارج شکن باید توسط مردم انتخاب شود.

امام جمعه ارومیه همچنین در رابطه با تهدیدات آمریکا علیه ایران گفت: امروز صمیممانه می گویم که اگر آمریکا نخواهد قدیم به سوی ایران بردارد و باید از روی جنازه 80 میلیون جمعیت بگذرد.

وی ادامه داد: من الان خودم قادرم با تیر و فشنگ در مقابل آمریکا و اسرائیل بجنگم.

او می گوید که اگر آمریکا بخواهد کوچکترین قدمی به خاک ایران بردارد با سه محور اصلی تشیع جهان (ایران، پاکستان و افغانستان) درگیر خواهد شد.

او تاکید کرد: مگر حسنی ها، شهید باکری ها و امینی ها مرده اند که آمریکا بخواهد به ایران حمله کند.

حسنی سپس خطاب به فرمانده کل قوا گفت: امروز من به حضرت آیت الله اما م خامنه ای می گویم که جان ، مال و خون تمام ملت آذربایجان غربی مطیع فرمان شما هستند و با دستور شما آمریکا را ویران می کنیم.

وي درخصوص حضور هاشمی رفسنجانی در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:من کسانی را که اکنون خود را برای حضور در انتخابات آماده می کنند تخطئه نمی کنم و همه آنها محترم هستند اما همانطور که حضرت آیت الله امام خامنه ای فرمودند هیچ کس برای من هاشمی نمی شود من هم می گویم هیچ کس برای ایران هاشمی نمی شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حجت الاسلام " غلامرضا حسني " خطاب به "هاشمی رفسنجاني " رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: آقای هاشمی ناز نکن! بیا کاندیدا شو و تمامش کن!

امام جمعه اروميه تاکيد کرد که رییس جمهور آینده باید مدیر، مدبر، داخل شکن و خارج شکن باشد.

Copyright: gooya.com 2016