جمعه 5 فروردین 1384

ادغام توان ضدموشکی آمریکا و اسراییل برای مقابله با «شهاب 3»، شريف نيوز

آمریكا و اسراییل پروژه مشتركی را برای ساخت سامانه‌ای ضدموشكی برای مهار موشك «شهاب 3» ایران با استفاده از سیستم‌های ضدموشكی موجود خود آغاز كرده‌اند.
به گزارش سرویس بین‌الملل شریف نیوز، مقامات نظامی در تل‌آویو اعلام كرده‌اند اسراییل و آمریكا قصد دارند با ادغام سیستم‌های ضدموشكی فعلی خود نظیر سیستم‌های آمریكایی «پاتریوت 2» و «پاتریوت 3» و سیستم اسراییلی «ارو» (Arrow) سامانه‌ای دفاعی كه بتواند «شهاب 3» ایران را مهار كند، تولید كنند.
به گزارش خبرگزاری «میدل ایست آنلاین»، اسراییل و آمریكا در مانور مشتركی كه از 10 مارس شروع شده و تا 31 این ماه در اسراییل ادامه خواهد یافت، به ادغام سیستم‌های ضدموشكی خود برای مقابله با حملات موشكی ایران با استفاده از «شهاب 3» می‌پردازند. به گزارش این خبرگزاری محور اصلی تمرین نظامی مشترك اسراییل و آمریكا كه «ژونیپر كبرا» نام گرفته، كار كردن روی سناریوی حمله موشكی ایران به اسراییل یا نیروهای آمریكایی در خاورمیانه است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در این مانور مشترك كارشناسان نظامی دو طرف، سامانه‌های ضد موشكی «پاتریوت 2»، «پاتریوت 3»، سیستم ضدموشكی دریا پایه «Ageis» و «ارو 2» را با یكدیگر تركیب می‌كنند تا بتوانند راهی برای رهگیری «شهاب 3» ایران پیدا كنند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19734

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ادغام توان ضدموشکی آمریکا و اسراییل برای مقابله با «شهاب 3»، شريف نيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016