جمعه 5 فروردین 1384

پادشاه اردن با لحنی تند و کم سابقه ای جمهوری اسلامی، سوریه و حزب الله لبنان را خطرهای اصلی برای خاورمیانه دانست، شريف نيوز

پادشاه اردن جمهوری اسلامی، سوریه و حزب الله لبنان را خطرهای اصلی برای خاورمیانه دانست.
به گزارش روزنامه های اسرائیلی، ملک عبدالله دوم پادشاه اردن با لحنی تند و کم سابقه ای جمهوری اسلامی، سوریه و حزب الله لبنان را خطرهای اصلی برای خاورمیانه دانست. هر دو روزنامه پرفروش اسرائیلی به نقل از ملک عبدالله دوم سوریه، حزب الله لبنان و جمهوری اسلامی را بزرگترین خطرهایی دانسته اند که ثبات منطقه خاورمیانه را تهدید می کنند. روزنامه اسرائیلی یدیوت آهارانوت از این گفته پادشاه اردن به عنوان حمله ای با شدت کم سابقه یاد کرد. خبرگزاری فرانسه به نقل از هاآرتص و یدیوت آهارانوت افزود: ملک عبدالله دوم به آریل شارون نخست وزیر اسرائیل هشدار گفته است که درباره مسئولان توطئه چینی برای حمله به اسرائیل به دقت موشکافی و تحقیق کند و روشن سازد که عاملان اصلی در این توطئه ها را باید در جمع حزب الله لبنان یافت، نه در میان فلسطینی ها.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

چهار سال پیش در پی آغاز دور تازه انتفاضه در مناطق فلسطینی نشین در روابط دیپلماتیک میان اردن و اسرائیل وقفه افتاد، اما روز دوشنبه گذشته سفیر جدید اردن در اسرائیل با تقدیم اعتبارنامه اش به این وقفه پایان داد. AFP به نقل از هاآرتص و یدیوت آهارانوت می افزاید ملک عبدالله دوم به آریل شارون نخست وزیر اسرائیل هشدار گفته است که درباره مسئولان توطئه چینی برای حمله به اسرائیل به دقت موشکافی و تحقیق کند و روشن سازد که عاملان اصلی در این توطئه ها را باید در جمع حزب الله لبنان یافت، نه در میان فلسطینی ها.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19736

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پادشاه اردن با لحنی تند و کم سابقه ای جمهوری اسلامی، سوریه و حزب الله لبنان را خطرهای اصلی برای خاورمیانه دانست، شريف نيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016