شنبه 13 فروردین 1384

اطلاعيه عبدالستار دوشوكي مسئول داوطلب براي تشكيل كميته کشوری پیگیری رفراندوم در بريتانيا

پیرو اطلاعیه قبلی به اطلاع هموطنان عزیز در بریتانیا میرساند:

1 - جلسه پیشنهادی روز یكشنبه 17 آوریل به روی همه كسانی كه از فراخوان ملی رفراندوم حمایت میكنند باز خواهد بود.
2 - موضوع این جلسه، سازماندهی کمیته کشوری پیگیری از رفراندوم در بريتانيا است و طبعیتا حضور كسانی كه با فراخوان رفراندوم موافق نیستند در آن موضوعیتی نخواهد داشت.
3 - برای ارزیابی تعداد شركتكنندگان و تهیه سالن مناسب با آن، لازم است دوستانی كه مایل به شركت در آن هستند حد اكثر تا یك هفته تمایل خود را اعلام كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

4 - هزینه برگزاری جلسه (اجاره سالن) از طریق كمك شركتكنندگان تامین خواهد شد. این موضوع در اطلاعیه پیشین تحت عنوان «مبلغ ورودی» اعلام شده است، ولی منظور همین بود كه دوستان برای تامین هزینه جلسه سهمی بپردازند.
5 - این جانب پس از تماس با چند تن از حامیان سرشناس فراخوان رفراندوم در بریتانیا و با حمایت آنان داوطلب سازماندهی این كار شدم و خود نیز مانند همه شركتكنندگان در جلسه 17 آوریل به عنوان یك فرد شركت خواهم كرد تا با كمك همه دوستان حاضر این كمیته را تشكیل دهیم. امید این كه دوستان دیگر نیز با اشتیاق در این جلسه حضور یابند و به موفقیت آن كمك كنند.
6 - لطفا تمایل خود را برای حضور در این جلسه هر چه زودتر از طریق ایمیل زیر به من اطلاع دهید، تا به موقع بتوانیم سالن مناسب تهیه كنیم و مشخصات آن را به اطلاعتان برسانیم.

Email: iran@iran.org.uk
عبدالستار دوشوكي
مسئول داوطلب براي تشكيل كميته کشوری پیگیری رفراندوم در بريتانيا
12 فروردین 1384

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20056

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اطلاعيه عبدالستار دوشوكي مسئول داوطلب براي تشكيل كميته کشوری پیگیری رفراندوم در بريتانيا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016