سه شنبه 16 فروردین 1384

جمهوری اسلامی، شتر گاو پلنگ! سیامک ثناالدین

آقا این 12 فروردین یکی از روزهای خیلی مهم در تاریخ بشریت بشمار می رود . در این روز باشکوه یک نظام شتر گاو پلنگی در کشوری بنام ایران حکم فرما می شود که شبیه هیچ حکومتی در دنیا نیست . نه از جمهوری جمهوری است نه از اسلامی اسلامی . حالا ما مردم از اینکه بالای 95 درصد به همچین حکومتی رای داده ایم چه حسی داریم واضح و مبرهن است .

اول : 12 فروردین یعنی : آغاز حکومت ا... بر زمین !!
یعنی خداوند قبل از 12 فروردین تسلطی بر مخلوقات خود نداشته است و در این روز حکومت خود را آغاز کرد . ضمنا ایران بمنزله کل کره زمین است و بقیه کشورها در این میان کشک هستند .

دوم : 12 فروردین یوم ا... است !! یوم ا... است !!
یعنی اساسا روزهای خداوند را جمهوری اسلامی تعیین می کند و خداوند جز این روزها روزی دیگر ندارد . آدم بحال خدا غصه می خورد که خودش جهانی را خلق می کند اما روزهای او را مخلوقاتش تعیین می کنند .

سوم : روح خدا رهبر ماست ، دست خدا بر سر ماست ، خامنه ای رهبر ماست !!
در زمان حیات بنیانگذار جمهوری اسلامی با سوء استفاده از نام ایشان در شعارها ایشان را روح خدا خطاب می کردند و جیک کسی هم در نمی آمد تا اینکه کم کم مردم باور کردند واقعا روح خدا بر ما حکومت می کند و بعدها همین روح را در کالبد رهبر حاکم بعدی دمیدند و این دمیدن و فوت کردن همچنان ادامه خواهد داشت . همین مساله مدتها باعث دلخوری مسیحیان و ارامنه داخل ایران با برادران مسلمان شان شد چرا که آنها سالها قبل از ما به روح خدا اعتقاد داشتند و کپی رایت این مساله را مال خود قلمداد می کردند .

چهارم :اولین جمهوری اسلامی در تاریخ اسلام !
قطعا اولین جمهوری اسلامی حکومت امام اول علی (ع) بوده است که هم بر اساس بیعت مردم ( و نه تنها به اتکاء غدیر خم) تعیین شده بود و هم اینکه اسلامی بود . جمهوری اسلامی ایران در این میان یکی از بزرگترین جعل های تاریخی را انجام داده است . یه ذره هم بهش رو بدید هدف از بعثت پیغمبر اسلام رو هم 12 فروردین و جمهوری نازنین اسلامی ایران معرفی می کند .

پنجم : رفراندوم جمهوری اسلامی !
خیلی عجیب است !! به فرزندان مردمی که بالای 90 درصد به جمهوری اسلامی رای داده اند اجازه داده نمی شود که مجددا ارادت خود را بعنوان حق تعیین سرنوشت از طریق رای به جمهوری اسلامی نشان دهند و این اقدام که در سال 58 یک تکلیف الهی و واجب شرعی بود اکنون اقدامی بر علیه امنیت ملی و ضد ولایت فقیه معرفی می شود .

ششم : انتخابات جمهوری اسلامی !
در جمهوری اسلامی بنیانگذار حکومت شرکت در انتخابات را حق همه می دانست و از نامزدی همه گروههای در انتخابات رضایت داشت . عکسهای مجلس اول شورای اسلامی مملو از تصاویر روحانیانی همچون بهشتی و رفسنجانی با کت و شلوار پوشهایی کراواتی است . بعد از فوت امام خمینی وفاداران به او برای نشان دادن میزان وفاداری به او کلیه شیوه های او را منسوخ کردند و جهت شرکت در انتخابات ماهها قبل نامزدهای احتمالی را تحت کنترل نگه داشتند و به بهانه پرد اخت نکردن جریمه رانندگی نیز طرف را از نامزدی انتخابات محروم می کردند .

هفتم : دانشگاههای جمهوری اسلامی
این دانشگاهها مرکز تحولات حکومت تازه پا بود و همه چشمها و گوشها به آن بود . اولین کار کودکانه ای که برای خودشیرینی انجام گرفت جداکردن کتابخانه براداران و خواهران در دانشگاه تهران بود که به روایت نزدیکان امام خمینی ایشان بمحض اطلاع از آن از سید احمد خمینی می خواهد سریعا با رئیس دانشگاه تهران تماس بگیرد و به او بگوید خمینی گفته است در سریعترین زمان ممکن برزنتهای کشیده شده در وسط کتابخانه دانشگاه تهران را بردارند .
سال بعد از فوت خمینی دانشگاه آزاد اسلامی که توسط شخص رفسنجانی پایه گذاری شده است طرح اسلامی کردن دانشگاهها را به اجرا در می آورد و دختران و پسران را جدا می کنند . در برخی شهرها بعضی روزها دانشگاه دخترانه بود و در بعضی روزها پسرانه و بدینوسیله دانشجوها جهت جلوگیری از هرگونه اقدام برای تولید مثل ، مانند گوسفندان از هم جدا شدند . دانشگاه آزاد اسلامی امیدوار است این اقدام که یادگار امام راحل است ! الگوی سایر دانشگاههای عالم اسلام نیز قرار بگیرد .

خلاصه همینطور رفت و رفت و در همین روند منطقی ، بزرگترین و مهمترین دستاورد جمهوری اسلامی در حکومت کردن که اتفاقا از 12 فروردین حاصل شد این بود که نظام فهیمد اگر کلمه اسلامی را به هر کلمه ای و هر مفهومی اضافه کند مردم را در مقابل آن خلع سلاح کرده است و یک بدنه ضد گلوله دور آن کشیده است و پشت این بدنه می تواند هر کاری بکند .

نتیجه اینکه اینروزها که همگان به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره می کنند ، بحمد ا... در همه چیز پیشرفت کرده ایم ، در همین زمینه نظام فقط در زمینه هایی اندک ، پسرفت داشته است که مربوط به مواردی بوده است که پسوند اسلامی را بر آنها نهاده وگرنه بقیه قسمتهای نظام درست وحسابی مثل ساعت کار می کنند . برخی از بخشهای نظام که با پسوند اسلامی آبروی اسلام را کن فیکون کرده اند به شرح ذیل اند :

1-مجلس شورای اسلامی (ویژه دوره هفتم) : تنها پارلمان دنیا که تنها کاری که نمی کند برای مردم است . اساسا نمایندگان نشسته در مجلس شورای اسلامی نماینده ولی فقیه هستند تا مردم . فراکسیون اطاعت از رهبری درست می کنند بجای فراکسیون اطاعت از مردم . در این میان رهبر براحتی با یک وتو یا همان حکم حکومتی می تواند هر یک از مصوبات مجلس را لغو کند و بجز حکم حکومتی دستورالعمل مجلس نیز هر هفته از بیت رهبری به مجلس بعنوان نظر رهبری ابلاغ می شود . حالا اساتید دانشگاههای دنیا خودشان را جر بدهند که : فلسفه مجلس و پارلمان ایجاد سیستمی برای دفاع از حقوق شهروندان تدوین قوانین اداره امور آنها بدون دخالت مستقیم حکومت و حاکم است .
بعد از رهبر نوبت مردم فلسطین می رسد که متاسفانه در پارلمان ایران هیچ کرسی ای ندارند و بهمین دلیل نمایندگان محترم هر یک خود را موظف به دفاع از آنها و افزایش بودجه حمایت از گروههای مبارز فلسطینی می داند . ( حالا خود فلسطینیها در حال صلح تدریجی با اسرائیل هستند موضوعی جدا گانه است ) .

2-هواپیمایی جمهوری اسلامی : همان هما یا ایران ایر است که برای امنیت پروازی بیشتر به این نام خوانده می شود . به همین دلیل وقتی نام این هواپیمایی روی بلیطتان با آنچه که از طریق بلندگوی فرودگاه خوانده می شود یکی نباشد موضوع مهمی نیست . ضمنا این موضوع ، دلیل اصلی پیدا نشدن جعبه سیاه هواپیماهای سقوط کرده بعد از انقلاب
و رکورد شکنی در تاخیرهای پروازی و بی برنامگی فرودگاههای کشور بوده است .

3-دانشگاه اسلامی : رجوع کنید به همان اسلامی کردن دانشگاهها به شیوه گوسفندی . اوج این نوع دانشگاه در 18 تیرماه 1378 رخ نمود و بخاطر بررسی مارک یک ریش تراش کل خوابگاه کوی دانشگاه تهران به خاک و خون کشیده شد . چه معنی دارد دانشجو ریشش را بتراشد ؟ خلاصه حرف جمهوری اسلامی در مورد دانشگاهها این است :
البته دانشگاه باید فعال و با نشاط و سیاسی باشد اما نباید سر به تن دانشجو باشد !!

4-بانکداری اسلامی : کلیه تجار کشورهای اسلامی سیستم بانکی جمهوری اسلامی را اند حرام می دانند !
هنوز هیچ یک از اقتصاد دانان دنیا سر از کار بانکهای ایرانی در نمی آورند. جالب تر اینکه هنوز حکومت هم دقیقا نمی داند بانکداری اسلامی چیست جز اینکه در دفاتر مرکزی هر بانک یک روحانی با چهره ای نورانی در اتاقی نشسته است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

5-سینمای اسلامی : کلیه نقشهای منفی باید اسامی ساسان ، کامبیز ، کورش داشته باشند و صورتشان را سه تیغ بتراشند و به هیچ اصل اخلاقی عمل نکنند و کلیه نقشهای مثبت با اسامی علی ، محمد حسین ، جواد و حاجی با صورتی پر از محاسن ( بدون معایب) و مجموعه ای از نیکی ها و خوبی ها باشند و ضمنا دم به ثانیه در فیلم نماز بخوانند تا مردم بدانند که نماز خیلی خوب است .

6- دادگاه اسلامی : تنها دادگاه دنیا که بدون مدرک می تواند آدمیزاد را محاکمه کند ، بدون وکیل برگزار شود و هیئت منصفه نداشته باشد . در این دادگاه ارتباط قاضی با برخی از آقایان از طریق موبایل در پرونده های خاص برقرار و مستدام است . در این نوع از دادگاهها وکیل متهم باید از حکومت و قوه قضائیه و دادگاه در مقابل متهم دفاع کند و در غیر اینصورت او را راهی یکی از سوئیتهای رو به دریای اوین می کنند .

7-دادستان اسلامی : این یکی دیگر اصلا نیاز به توضیح ندارد و سعید مرتضوی مصداق کامل به گند کشیدن یک سمت حکومتی از طریق افزودن کلمه " اسلامی" را به منصه ظهور رسانده است .

توضيح : واقعا خداوند از دست ما چی می کشه !

سیامک ثنا الدین / وبلاگ يك ذره حرف http://yekzareharf.blogspot.com

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20155

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جمهوری اسلامی، شتر گاو پلنگ! سیامک ثناالدین' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016