سه شنبه 27 بهمن 1383

برنامه های انتخاباتی هفت حزب اصلی برای گند زدن به کشور! سیامک ثناالدین

اخيرا احزاب محترم برای انتخابات ریاست جمهوری همه کار کرده اند الا اینکه برنامه های حزب و نامزد خودشان را اعلام کنند .
جناح محافظه کار بس که در توهم فتح قطعی ریاست جمهوری است هر روز بطور متوسط یکی و نیم نفر را نامزد انتخابات ریاست جمهوری معرفی می کند و از این طریق لابد در راستای احیای ارزشهای گور بگور شده تلاش می کند . اما احتمال هم دارد که آنها ریاست جمهوری را با مجلس اشتباه گرفته باشند ، آخه بیچاره ها تجربه های موفق شان به شوراها و مجلس ختم می شود هنوز تو همون جو اند . یکی باید به اینها بگوید برای ریاست جمهوری فقط یک نفر لازم است نه بیشتر .
جناح اصلاح طلب هم فعلا بین بودن یا نبودن – مساله این است می چرخد و بین روحانی بودن یا نبودن رئیس جمهور بعدی در حال نوسان است و علی رغم وضعیت خرابش هنوز به هماهنگی و ائتلافی نرسیده است . اساسا کاندیداهای این جناح چندان تفاوتی با هم ندارند اما بجای پرداختن به برنامه ها و اعلام آنها بصورت دقیق و همه فهم و زیر دیپلم ، به وزن افراد و اضافه وزن و کاهش وزن می اندیشند .
خلاصه همه کس به همه چیز توجه دارد جز به برنامه ها و تحلیل موقعیت حزب متبوع .
به همین دلیل برای کمکهای بلاعوض هم که شده ما بر آن شدیم تا برنامه ها و دیدگاههای هفت حزب اصلی محترم و همچنین وضعیت آنها را جهت گند زدن به کشور به نیابت از خودشان اعلام کنیم و یه جورهایی مشت محکم بزنیم (مهم نیست هدف این مشت به کجا باشد چون همه دنیا دشمن ما تلقی می شوند مشت ما به هر جای این دنیا اعم از امریکا ، اسرائیل ، کانادا و یا ترکیه اصابت کند ، ثواب دارد .)

1-موتلفه اسلامی :
اولین تخصص این حزب درکمیته امداد امام خمینی است . لذا اول باید فقر را همه گیر کند تا کمیته امداد با کمکهای خود مردم را به خود وابسته کند بعد افرادی که بیشتر وفادار باشند یه جورهایی بالا کشیده شوند . جهت توسعه فقر موتلفه تمام نیروهای خود را در دومین تخصص خود یعنی در اتاق بازرگانی بکار خواهد برد تا عسگراولادی ، خاموشی و دیگر دوستان با ارائه طریق مثل گذشته با اهداء رانتهای اقتصادی به افراد متعهد که به طرزی عجیب اغلب در بین خویشان و دوستان آنها هستند ، فقر را با عدالت و مساوات بین مردم تقسیم کنند و پدر مردم را دربیاورند ان شا ... . همین کافی است تا مردم بر اساس همین عدالت و مساوات هم که شده به آنها رای بدهند. برای محکم کاری و جلب نظر برخی از ارزشگرایان و اصولگرایان یک تخفیف اساسی در راستای قرض الحسنه بلاعوض بی کارمزد درمورد ساختمانهای بیت المال فروخته شده به باهنر و دیگران می دهند تا از این طریق سنت حسنه فروختن بیت المال با ثمن بخس را به زحمتکشان پولدار نظام ماندگار کنند .

2-حزب کارگزاران :
نخست باید آقای هاشمی را به هر قیمتی شده به ریاست جمهوری رساند که البته اگر رای بیاورد رئیس جمهور می شود و عالی است و اگر هم رای نیاورد نظام مجبور است پستی بالاتر – و شاید خدا را چه دیدی مقام رهبریت – را به ایشان اهداء کند که عالیتر می شود و در هر دو حالت نون ما یا اینکه پسته ما در روغن است . پس مهمترین راهکار ما کشاندن ایشان به عرصه انتخابات است . مردم هم این وسط کشک اند و بس. به بهانه لزوم رسیدگی بیشتر به بم ، شهر رفسنجان را بیش از پیش توسعه خواهند داد و احتمالا بورس کشاورزی ، صنعت ، فولاد و ارز را در این شهر راه اندازی خواهند کرد . تشکیل ستاد انتخاباتی متشکل از سیاستمداران و فعالین اقتصادی کارگزار که هیچیک از خود خانه ای کوچک هم ندارند اما می توانند خانه معامله کنند بالای دو هزار متر طرف زعفرانیه و اونورها ، از اولین اولویتهای کاری آنها بشمار می رود . بعد از مهاجرانی خواهند خواست کتاب " مونیکا در ایران " را در تیراژ بالا منتشر کند تا مردم با نظر این حزب در رابطه با مونیکا بازی یک کارگزار اصیل آشنا شوند و آرای خود را به نامزد کارگزاران بدهند .

3-حزب مشارکت :
مشارکتی ها باید تریبونهایی بیشتر در اختیار بگیرند تا نیروهای محافظه کار بیش از پیش بر آنها بتازند و بیشتر از قبل اعضای آنها را بدلیل سخنانشان در این تریبونها به دادگاهها بکشانند . بعد نامزدشان رئیس جمهور شود و مجددا تساهل و تسامح را با محافظه کاران پیش بگیرند . به بهانه جلوگیری از ایجاد تنش با محافظه کاران مدارا خواهند کرد اما طرف مقابل بی هراس تا دلش بخواهد تشنج و بحران و تنش ایجاد خواهد کرد . مشارکتی ها در آخرین ماههای ریاست جمهوری دسته جمعه استعفا می دهند و تحصن می کنند و مردم هم به ریششان می خندند .
اگر رئیس جمهور آینده از این حزب باشد کمک شایانی به رشد و توسعه انواع فحشهایی خواهد کرد که دانشجویان از فرط استیصال و محافظه کاران از فرط سوزش برخی جاهای بدنشان به رئیس جمهوری خواهند داد . روی پوستر تبلیغاتی کاندیدای این حزب نوشته خواهد شد "هر جوان حق دارد به رئیس جمهور تا دلش می خواهد فحش بدهد ." و چون جوانان رئیس جمهوری می خواهند که فحش خورش ملس باشد لذا آرای خوبی جمع خواهند کرد .

4-حزب آملی های مقیم تهران :
این حزب تازه تاسیس می بایست بر قدرت خود می افزود . لذا دایی جان علی لاریجانی به دیدار رهبر می رود و سخنانی در باب لزوم حمایت از خواهر زاده را به عرض ایشان می رساند . نتیجه این جلسه لغو تحقیق و تفحص از میلیاردها تومان اختلاس در زمان مدیریت ایشان در صدا و سیما است . محمد جواد لاریجانی- دوست آکبند نیک براون – قبل از خطبه های نماز جمعه به تحلیل جهت گیری های صحیح صدا و سیما در گند زدن به زمینه های توسعه روابط خارجی هنگام مدیریت اخوی گرامی اش می پردازد . از طرف دیگر علی لاریجانی باید برای رقیب اصلی خود ولایتی چنان آشی بپزد با یک وجب روغن روش تا از شورای هماهنگی انقلاب با پای خودش و بدون خونریزی بیرون رود . لذا سهام بیشتری از کشت و صنعت شمال را می خرد تا بهمراه داماد عزیز خانواده لاریجانی که سهامدار دیگر و مدیر عامل این موسسه است بتواند اطلاعات دیگری در مورد ریختن روغن روی آش دیگر رقیبان بدست بیاورد .

5-حزب چکاد آزاد اندیشان یا اعتدال یا چیزی تو این مایه ها ( نوعی دکترهای کت شلوار پوش جدید الخلقه : لغت نامه دهخدا ) :
این حزب متشکل از نظامیان گذشته است که قبلا با یک من ریش و پشم لباس رزم را از تن خارج نمی کردند . افراد این حزب از چند سال پیش از هر راهی که شده ازسودان و لبنان و هاوایی و بورکینافاسو دکتراهای عجیب و غریب گرفتند به این هوا. بعد همه کت و شلوار پوش شدند و ریشها را کمی کوتاه کردند و کمی تمرین لبخند کردند تا بر چهره همیشه عبوسشان بنشیند . سه عضو انحصاری این حزب عبارتند از دکتر محسن رضایی ، دکتر محمود احمدی نژاد ودکتر حسن عباسی است که این آخری بدلیل جنون گاوی از این جمع خارج شده است . دو نفر باقیمانده علی رغم احترام به همه رئیس جمهور های گذشته و آینده ، چند تا مصاحبه می کند و پنبه آنها را می زند اساسی . این افراد بموقع به انصار حزب ا... چراغ سبز نشان می دهند که بطور اتفاقی در این برهه زمانی دوباره فعال شوند و نفس کش بطلبند تا حساب دست بقیه کاندیداها و طرفدارانشان بیاید که اگر با آنها در افتند خشتکشان را بسرشان می کشند . یک حسن این طرح هم این است که بسیجیان فرصت کافی برای قعالیت در ستادهای انتخاباتی این حزب خواهند داشت و کار سرکوب و ارعاب و بزن بزن را به انصاری ها می سپارند و آبروی بسیج هم حفظ می شود .

6-حزب آباد گران – بخش شورای اسلامی شهر و شهرداری (شاخه اداگران) :
این بخش از این حزب باید اول مردم را به وعده آزادیهای اجتماعی دل خوش کند تا هوس آزادیهای سیاسی نکنند بر همین اساس بازیهای بانوان پایتختهای کشورهای اسلامی و آسیایی را برگزار می کنند و بانوان مذکور را با وضع پوشش زننده و نه چندان اسلامی به عرصه می آورند و کم کم این کار را و کمبود پارچه در لباس این ورزشکاران ضعیفه را توسعه می دهند تا مردم و بویژه جوانان چشم و دلشان از این صحنه ها روشن شود . در این میان هر چه آیت ا... صافی هم به وضع پوشش خانمها در این بازیها اعتراض کند و این کار را ضد ارزش بخواند ، بی فایده است . چرا که آبادگران چند ماه قبل به بهانه پوشش زننده بانوان در تئاتر ایران زمین حساسیت جامعه را جهت برنامه ریزیهای آینده خود سنجیده اند .
( این بازیهای بانوان پایتختهای کشورهای آسیایی و اسلامی یه چیزی تو مایه های تئاتر ایران زمین بود بلکه هم بیشتر اما عجیب اینه که هیچ غائله ای بر پا نشد !!! و علی رغم اعتراض شدید آیت ا... صافی ، خدا را شکر هیچ خدشه ای به اسلام وارد نیامد . یک جمع تئاتری در اهواز کجا و بازیهای بانوان پایتختهای کشورهای اسلامی و آسیایی که بطور زنده هم از تلویزیون پخش شد کجا ؟!! بعد نگید زمان معجزات و کرامات تموم شده ! )
اما ایجاد ستاد انتخاباتی با حضور جوانان خواستار ازدواج و نیازمند وام شهرداری برای ازدواج یکی از مهترین حربه های تبلیغاتی این حزب خواهد بود چرا که قطعا این کار موجب جذب قوی آرا می شود چون تقریبا بالای 90 درصد جمعیت تهران می خواهند ازدواج کنند مگر اینکه زنشان اجازه ندهد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

7-حزب آبادگران – بخش راهیافتگان مجلس :
آدم یک گونی آب را با چنگال خالی کنه اما مثل اینها کنف نشه !! فعلا بجای فکر کردن به نامزدهای ریاست جمهوری و برنامه های آنها در حال ماست مالی گاف های متعدد و مکرر خود در مجلس هستند.
وقتی خبر محدود کردن یاهو مسنجر و اورکات و کن فیکون کردن کل اینترنت از مجلس درز کرد و یک عده از آگاهان آبادگران اعلام کردند که چی معنی دارد دختر و پسر در اینترنت با هم سلام علیک کنند ، عقلای انگشت شمار ( منظور انگشتان یک دست است ) این جماعت با دقت در عواقب چنین افتضاحی - اونهم در اثنای انتخابات که باید بیشتر قیافه جوانگرایی و طرفداری علم و تکنولوژی گرفت - کل قضیه را فعلا و تا اطلاع ثانوی تکذیب کردند .
ضمنا به همین دلیل و چون لازم است در اثنای انتخابات طرفدار زنان بود آن ضعیفه ای را هم که می خواست زنان خیابانی را دار بزند درگیر یک پرونده اساسی در زمینه مجلس محترم خبرگان کردند تا فعلا لال شود .
در همین رابطه مجلسیان از فرط دستپاچگی در همان مقطع زمانی یک فوریت اصلاح قانون حمایت از فلسطین ( نوعی قانون در راستای حل مشکلات اصلی و معیشتی مردم ایران که بخشی از فلسطین کنونی است : فرهنگ دهخدا) را تصویب کردند . البته حکومت ما به هیچ وجه قصد دخالت در امور سایر کشورها را ندارد اما به عقیده این بخش از آبادگران فلسطینی ها باید بدانند ایران نمی تواند هر تصمیمی را که آنها برای آینده خودشان می گیرند تحمل کند. بقول یکی از آبادگران متعهد در همین رابطه : یکی به این فلسطینی ها باید حالی کند که بابا جون ما داریم از اسرائیل و آوارگی شماها نون می خوریم . وا ... خوبیت نداره نون یک ملت با عزتی مثل ایران را دارید کم کم آجر می کنید . آخه انتخابات چیه ؟ ابومازن دیگه چه صیغه ایه ؟ آتش بس چیه ؟ ما خودمون براتون آتیش می فرستیم این هوا.

سيامك ثنا الدین - وبلاگ يك ذره حرف http://yekzareharf.blogspot.com

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18342

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برنامه های انتخاباتی هفت حزب اصلی برای گند زدن به کشور! سیامک ثناالدین' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016