پنجشنبه 18 فروردین 1384

پيام تبريک مصطفي مدني، مسعود فتحي و حماد شيباني به جلال طالباني رياست جمهوري عراق

مام جلال عزيز و گرامي

با درود هاي گرم و صميمانه ، با اظهار مسرت قلبي از انتخاب شايسته شما به رياست جمهوري عراق ، اين انتخاب را به شما دوست و يار خستگي ناپذير آزاديخواهان منطقه و مردم عراق تبريک و تهنيت مي گوئيم. نيک آگاهيم که مسئوليت سنگيني بر دوش شما گذاشته شده است. تعيين تکليف با ميراث صدام حسين و تامين استقلال کامل عراق و تثبيت جايگاه آن در ميان ملت هاي منطقه، کاري کارستان است. مي دانيم که عراق امروز هنوز آثار سال ها حاکميت ديکتاتوري صدام ، زخم عميق چندين جنگ را که او بر انگيخته است، همچنان بر دل دارد وهم اکنون نيز همچنان تحت اشغال و در معرض جولان دارودسته هاي تروريستي از همه رنگ آن است. به سامان کردن اوضاع کنوني عراق آسان نيست، اما با درايتي که درشما سراغ داريم ، تجربه و توانائي و ظرفيتي که در برخورد با مشکلات بزرگ همواره از خود نشان داده ايد و اندوخته يک عمر مبارزه، بهترين تضمين در ايجاد امکان براي برون رفت از اين وضعيت دشوار است.

با انتخاب شما به رياست جمهوري ، نه فقط شانس عراق براي گذار هر چه بي درد تر و سنجيده تر از اوضاع آشفته کنوني به يک دوران با ثبات و توام با آزادي هاي مدني و سياسي افزايش يافته است، بلکه حضور شما در موقعيت رياست جمهوري عراق تحول مهمي در منطقه ما و خود نشانه امکانپذير بودن تحولات دمکراتيک در منطقه خواهد بود. انتخاب شما به رياست جمهوري عراق، يک گام بزرگ در به رسميت شناختن حقوق شهروندي فارغ از مذهب، مليت و نژاد، ارجگذاري به تمامي آن ارزش هاي والائي است که در بيش از نيم قرن گذشته، زندگي خويش را وقف تحقق آن ها نموده ايد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مام جلال عزيز

از دور دست شما را مي فشاريم و در تلاش براي بازسازي عراق آرزوي موفقيت مي کنيم.

نام شما پيش ازاين در جنبش آزاديخواهانه منطقه نامي آشنا بود و ما از همين رهگذار افتخار دوستي با شما را يافتيم. اينک با اين انتخاب، نام شما با عراق نوين و گذار به آينده آن و نيز صلح و ثبات در منطقه گره خورده است. پذيرفتن اين مسئوليت بزرگ را بار ديگر تبريک مي گوئيم و به موفقيت شما و مردم عراق اطمينان داريم.

با احترام و دوستي

مصطفي مدني
مسعود فتحي
حماد شيباني

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20232

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيام تبريک مصطفي مدني، مسعود فتحي و حماد شيباني به جلال طالباني رياست جمهوري عراق' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016