سه شنبه 6 اردیبهشت 1384

حداد عادل: چراغ نبوت با تداوم ولايت روشن مي‌ماند، ايرنا

تهران ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۲/۰۶‬

داخلي. سياسي. حدادعادل.

رييس مجلس شوراي اسلامي گفت: چراغ نبوت با تداوم ولايت روشن مي‌ماند و نشانه آن پيروي از دين و اطاعت از دستورات اسلام و فرامين حضرت امام راحل و جانشين آن حضرت آيت ا.. خامنه‌اي است.

دكتر "غلامعلي حدادعادل" دوشنبه شب در جمع دانشجويان و اساتيد دانشگاه امام صادق/ع/ افزود: پيروي از ولايت و حضور همه جانبه مردم مسلمان ايران در صحنه، باعث ياس ونااميدي دشمنان دين و انقلاب شده است.

وي باتبريك ولادت باسعادت پيامبر گرامي اسلام و امام صادق/ ع/ گفت:
دنياي آشفته فعلي نتوانسته است انسان را به سعادت برساند چرا كه علم بدون اعتقاد به جاي خدمت به بشريت در راستاي نابودي دنيا به كار گرفته شده است.

وي اظهارداشت: پايبندي مردم به دين واخلاق ، باعث پيشرفت و توسعه فكري و فرهنگي بشريت مي‌شود در حاليكه بي‌ديني و خلاء معنويت بشر را به سوي نابودي و نيستي هدايت مي‌كند.

رييس مجلس شوراي اسلامي گفت : دين درمان دردهاي بشريت است اما منظور از دين آن ديني نيست كه خود را به حاشيه برده وبه نصيحت اكتفا كند و در تشريفات خلاصه شود منظور ازدين، ديني است كه برقلب انسان و برتمامي جوانب زندگي بشريت حاكم باشد.

حداد عادل باتاكيد براينكه دين براي مردم وبشريت احساس مسئوليت مي‌كند افزود: مسيحيت در دنياي امروز زنداني شده است و به يك سري تشريفات و ظواهر بسنده كرده است اين در حاليست كه برخي مردان سياسي بي‌اعتقاد نيز به دنبال اسلامي تشريفاتي و ظاهري هستند كه در هيچ اموري دخالت نداشته باشد و پويايي خود را از دست بدهد.

رييس مجلس با پويا خواندن دين اسلام گفت: هفته وحدت هفته همبستگي ميان مسلمين جهان است، هفته يكرنگي و دوستي كه علاقه دوستداران دين اسلام و پيامبر را به وضوح بيان مي‌دارد.

وي بااشاره به ابتكار امام راحل درمورد هفته وحدت گفت: علت محبوبيت پيامبر اكرم بخاطر دين اسلام است، او است كه آخرين دين الهي را دراختيار بيش از يك ميليارد مسلمان قرار داد و به همين جهت پيامبر اكرم در قلوب يكايك مسلمانان جايگاه ويژه‌اي دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دكتر حدادعادل با اشاره به توطئه‌هاي دشمنان اسلام افزود: دشمنان اسلام باهدف قرار دادن پيامبر گرامي اسلام به دنبال توطئه عليه اسلام هستند تا مردم را نسبت به دين اسلام بي‌تفاوت سازند و يكي ازتوطئه‌هاي آنان كتاب آيات شيطاني است.

وي گفت : امام راحل با تشخيص مدبرانه و فتواي تاريخي خود توطئه جهان خواران را خنثي و سلمان رشدي مرتد را در درون خود زنداني كرد.

رييس مجلس شوراي اسلامي در پايان از امت حزب الله ومردم هميشه درصحنه خواست باشركت گسترده در انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري اولا توطئه دشمنان را خنثي و ثانيا فردي مخلص و خدمتگزار به ملت را انتخاب كنند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21617

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حداد عادل: چراغ نبوت با تداوم ولايت روشن مي‌ماند، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016