شنبه 10 اردیبهشت 1384

در خواست از مرتضوي براي رسيدگي قضايي به جسارت محمدرضا خاتمي در انتقاد و استيضاح امام زمان

به گزارش ايسنا جمعي از نمازگزاران نمازجمعه‌ي امروز تهران با امضاي سه طومار مشابه، خواستار رسيدگي به سخنان اخير «محمدرضا خاتمي» شدند. بنا بر اين گزارش در اين طومارها خطاب به قاضي مرتضوي، دادستان تهران آمده است:

30042005-ff-01.jpg

«ما امضاء كنندگان خواستار رسيدگي سريع و قاطعانه‌ي قضايي به جسارت دبير حزب مشاركت محمدرضا خاتمي (سخنان موهن در انتقاد و استيضاح امام زمان (عج)) نسبت به ساحت مقدس حضرت بقيه‌الله الاعظم امام عصر(عج) مي‌باشيم.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سايت امروز پيش از اين طي درج مصاحبه با محمدرضا خاتمي از قول وي نوشته بود: يكي از بزرگترين دستاوردهاي اين دوران 8 ساله آن است كه حكومت از جايگاه آسماني و ملكوتي‌اش به زمين نشست. حتي اگر امام غايب و معصوم هم در راس حكومت قرار بگيرد بايد بتوان به او انتقاد كرد و از عملكردش ايراد گرفت و در ملاعام استيضاحش كرد. اين دستور امام علي است. حال تكليف حكومت غير معصوم روشن است. همه زميني اند و متناسب با اختياراتي كه دارند بايد پاسخگو و مسوول باشند. مراجع پاسخگويي هم كاملا مشخص شده‌اند.


- گفت‌و‌گوي صريح سايت امروز با معاون اول معين: اگر وبلاگ نويس‌ها را قبل از سال 76 مي‌گرفتند بايد جنازه آنها را پيدا مي‌كرديم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21783

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'در خواست از مرتضوي براي رسيدگي قضايي به جسارت محمدرضا خاتمي در انتقاد و استيضاح امام زمان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016