یکشنبه 22 خرداد 1384

سخنگوي وزارت كشور:انفجار تهران يك كشته وسه زخمي برجاي گذاشت و تعداد كشته هاي انفجارهاي اهواز به شش نفر رسيد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

يك محموله انفجاري دقايقي پيش در حوالي ميدان امام حسين ابتداي خيابان 17 شهريور منفجر شد.

جهانبخش خانجاني، سخنگوي وزارت كشور در گفت و گو با ايلنا تصريح كرد:اين محموله انفجاري در داخل يك سطل زباله قرار داده شده بود كه متاسفانه باعث كشته شدن يك نفر و زخمي شدن 3 تن شد .
بر اساس اين گزارش،رييس كميته اطلاع رساني شوراي امنيت ملي نيز در اين زمينه به ايلنا گفت‌‏: انفجار در ميدان امام حسين تهران يك كشته بر جاي گذاشته است.
علي آقا محمدي گفت‌‏: تعداد مجروحين اين حادثه حدود 4 نفر است كه حال سه تن از آنان وخيم گزارش شده است،البته هنوز از تعداد دقيق مجروحين اطلاع دقيقي در دسترس نيست.
وي در مورد قطع برق اين منطقه اظهار بي اطلاعي كرد.
"محمد حري"مدير روابط عمومي استانداري خوزستان،در گفت و گو با خبرنگار ايلنا اعلام كرد: بر اساس گزارشهاي واصله تعداد كشته هاي انفجارهاي اهواز شش نفر وتعداد مجروحين 89 تن بوده كه از اين تعداد 70 نفر بستري شدند كه تعدادي از آنها از بيمارستان مرخص شده اند .
وي در مورد خسارات اين بمب گذاري‌‏ها گفت: حدود 10 ماشين مقابل فرمانداري خسارات جدي ديده اند كه 2 ماشين به طور كامل منهدم شده است .
حري ادامه داد:‌‏ساختمان فرمانداري آسيب چنداني نديده است و خسارات تنها در حد ريزش شيشه هاي اين ساختمان بوده است اما در اداره مسكن و شهرسازي به دليل اينكه بمب در داخل ساختمان كار گذاشته شده بود خساراتي ديده است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بنابراين گزارش" غلامرضا شريعت" سرپرست معاونت امنيتي سياسي استانداري خوزستان در گفت و گو با ايلنا گفت: هنوز هيچ گروهي به صورت رسمي مسووليت اين انفجار را بر عهده نگرفته است .
وي ادامه داد: سازمانهاي ذيربط در حال بررسي و شناسايي مسببين اين بمب گذاريها هستند .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24340

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سخنگوي وزارت كشور:انفجار تهران يك كشته وسه زخمي برجاي گذاشت و تعداد كشته هاي انفجارهاي اهواز به شش نفر رسيد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016