سه شنبه 24 خرداد 1384

نامه معصومه شفيعي همسر گنجي به شاهرودي: بر استمداد از وجدان هاي بيدار بشري و نهادهاي بين المللي متمرکز خواهيم شد، ايلنا

همسر اكبر گنجي خطاب به رئيس قوه قضاييه نامه‌‏اي منتشر كرد
تهران- خبرگزاري كار ايران

معصومه شفيعي؛ همسر اكبر گنجي روزنامه‌‏نگار زنداني خطاب به رئيس قوه قضاييه نامه‌‏اي منتشر كرد.
به گزارش "ايلنا"، در نمابري كه از سوي همسر اكبر گنجي به دفتر اين خبرگزاري ارسال شده است، آمده است: اينجانب معصومه شفيعي همسر اكبر گنجي محقق و روزنامه نگار كه بنا به حكمي غير قانوني تاكنون 65 ماه تحمل حبس نموده در باب مسايلي كه اخيرا براي من و خانواده‌‏ام رخ داده، اجمالاً نكاتي را به عرض مي رسانم. از آنجا كه حضرت عالي رياست دستگاهي را به عهده داريد كه فلسفه وجودي اش رعايت عدل و داد و حقوق شهروندي است و خود بارها بر توسعه قضايي تاكيد نموده ايد لذا به جاست نسبت به تخلفات قانوني برخي افراد در اين پرونده اقدام قضايي مناسب صورت دهيد در غير اين صورت نسبت به كسي كه مورد ظلم قرار گرفته و مضطر شده چنگ زدن به هر ريسماني كه اميد نجاتي از آن مي رود نه تنها انساني بلكه واجب است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در ادامه اين نامه ضمن تشريح اتفاقاتي كه در طول مدت مرخصي اكبر گنجي توسط ماموران قوه قضائيه افتاده بود، آمده است: آقاي شاهرودي در طول حبس گنجي برخوردهايي غير قانوني و غير انساني زيادي از جانب برخي افرادي بر اينجانب و گنجي روا داشته شده كه در حوصله اين مكتوب نيست و ان‌‏شاءالله در فرصتي مناسب به آن خواهيم پرداخت. افكار عمومي وجدان هاي بيدار و نيز اين خانواده نگران از شما انتظار دارد، بدون فوت فرصت‌‏ها به اين مساله رسيدگي كنيد، در غير اين صورت و در شرايط يأس از بي نتيجه ماندن پيگيري‌‏هاي قانوني به ما حق بدهيد كه براي نجات جان همسرم تلاش‌‏هاي خود را در مسير استمداد از افكار عمومي جهاني، وجدان هاي بيدار بشري و نهادهاي بين المللي متمركز نمايم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24472

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامه معصومه شفيعي همسر گنجي به شاهرودي: بر استمداد از وجدان هاي بيدار بشري و نهادهاي بين المللي متمرکز خواهيم شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016