چهارشنبه 8 تیر 1384

تلاش برخی از نمایندگان حامی هاشمی رفسنجانی برای تشکیل فراکسیون اعتدال، مهر

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری از کاندیداتوری اکبر هاشمی رفسنجانی حمایت می کردند در تلاش هستند تا فراکسیون فراگیری در مجلس تحت عنوان "فراکسیون اعتدال" تشکیل دهند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی "مهر" یک نماینده مجلس که خواست نامش فاش نشود، با اعلام این خبر افزود: پس از روشن شدن نتایج مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری تعدادی از نمایندگان از جمله اسماعیل جبارزاده نماینده تبریز ، رضا عبداللهی نماینده ماهنشان ، تیمورعلی عسگری نماینده مشهد، قدرت الله علیخانی نماینده بویین زهرا ، سید محمد میر محمدی نماینده قم و تعدادی دیگر از نمایندگان در تلاش هستند تا در راستای راهبرد جدید هاشمی رفسنجانی برای تشکیل جبهه اعتدال ، فراکسیون اعتدال را در مجلس تشکیل دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

این نماینده مجلس با اشاره به فعالیت سریع و گسترده ای که برای تشکیل این فراکسیون در حال انجام است ، گفت: پیش بینی می کنیم علاوه بر اعضای فراکسیون اقلیت، تعدادی از اعضای فراکسیون اکثریت به خصوص روحانیون که در انتخابات از هاشمی رفسنجانی حمایت کردند و نیز تعداد بسیار زیادی از اعضای فراکسیون وفاق و کارآمدی در این فراکسیون جدید عضو شوند.

وی خاطر نشان کرد: هدف اولیه این فراکسیون ایفا کردن نقش اصلی در جریان اخذ رای اعتماد به کابینه احمدی نژاد است و در صورتی که در این هدف موفق شوند تلاش خواهند کرد هیات رییسه مجلس را نیز در سال آینده تحت اختیار خود درآورند.

این نماینده مجلس از تغییرات بوجود آمده در ترکیب کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس که مهمترین و سرنوشت سازترین کمیسیون مجلس شناخته می شود به عنوان قدم اول تشکیل فراکسیون اعتدال یاد کرد و گفت: در حالی که کسی پیش بینی نمی کرد به یکباره با تشکیل یک ائتلاف پنهانی میان بخشی از اصولگرایان طرفدار هاشمی با اقلیت مجلس ترکیب هیات رییسه این کمیسیون کاملا به نفع تفکر حامی هاشمی رفسنجانی تغییر کرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تلاش برخی از نمایندگان حامی هاشمی رفسنجانی برای تشکیل فراکسیون اعتدال، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016