دوشنبه 13 تیر 1384

اكبر گنجي: سخن اگر منتهي به خشونت عملي نشود، در هيچ جاي دنيا جرم نيست، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

همسر اكبر گنجي از ملاقات امروز خود با همسرش خبر داد.

به گزارش" ايلنا" در نمابري كه از سوي معصومه شفيعي به دفتر اين خبرگزاري ارسال شده، آمده است:
گنجي هم چنان لاغر و ضعيف و بي‌‏حال و رمق اما از روحيه‌‏اي بالا و مصمم برخوردار است و تنها خواسته‌‏اش آزادي بدون قيد و شرط است.
وي در ادامه نمابر خود آورده است: در ملاقات امروز همسرم مي‌‏گفت طي 63 ماه گذشته تمام راه‌‏هاي قانوني و مسالمت‌‏آميز را براي احقاق حق و رفع ظلم طي كرديم اما نه تنها هيچ پاسخي دريافت نكرديم بلكه شرايط سخت‌‏تر هم شد، مرا تهديد كرده و مي‌‏كنند كه اگر توبه نامه ننويسم و تمام نظرات پيشين خود را انكار نكنم و پس از پايان حبس فعلي در محاكمه ديگري به حبس طولاني‌‏تري محكوم خواهد شد لذا براي نشان دادن ظلمي كه بر من رفته است و براي احقاق حق، راهي جز اعتصاب غذا در پيش ندارم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در ادامه اين نمابر به نقل از گنجي آمده است: براي احقاق حق بايد از جان مايه گذاشت، اگر هم به حق خود دست نيابم حداقل آن است كه نگاه جهانيان را به آنچه در ايران مي‌‏گذرد، جلب خواهم كرد. شايد از اين طريق باعث شوم تا چنين مصايبي براي ديگران رخ ندهد، من هيچ اقدام عملي‌‏اي انجام نداده وتنها نظرات خود را بيان كرده‌‏ام.
شفيعي به نقل از گنجي آورده است: سخن اگر منتهي به خشونت عملي نشود، در هيچ جاي دنيا جرم نيست.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اكبر گنجي: سخن اگر منتهي به خشونت عملي نشود، در هيچ جاي دنيا جرم نيست، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016