چهارشنبه 29 تیر 1384

كروبي و ادامه‌ي بحران در مجمع روحانيون مبارز، ايسنا

فعاليت‌هاي دفاتر استاني مجمع روحانيون مبارز به حالت تعليق درآمد

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


دبيران و مسوولان استاني مجمع روحانيون مبارز در پايان سومين همايش اين مجمع بيانيه‌اي صادر كردند.


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در اين بيانيه آمده است: « نهمين دوره‌ي انتخابات رياست جمهوري سرانجام با تمامي فراز و نشيب‌ها و حوادث تلخ و شيرين به پايان رسيد گرچه پرداختن به نقاط مثبت و منفي انتخابات با معرفي كابينه‌ي دولت جديد و شروع به كار آن تاثيري در نتيجه‌ي آن نخواهد داشت ولي تشريح نقاط قوت و ضعف اين انتخابات جهت شفاف‌سازي و بهره‌برداري از آن در انتخابات آينده حائز اهميت خواهد بود. تجربه‌اي كه مي‌تواند از تخلفات احتمالي دست‌هاي نامرئي در انتخابات آتي جلوگيري كند. حضور پر شور مردم در پاي صندوق‌هاي راي، مهر تاييدي دوباره بر آرمان‌هاي انقلاب و امام راحل بود كه اعلام كانديداتوري حضرت آيت الله كروبي و حضور با نشاط ايشان در ميان اقشار مختلف مردم، نويد دوباره مشاركت حداكثري را به ارمغان آورد. حضور آگاهانه و هوشيارانه شيخ اصلاحات متاسفانه همراه شد با برخي ناملايمات و عدول از مواضع تشكيلاتي برخي ديگر از دوستان كه نظرسازي‌هاي ناصواب و تخريب‌هاي ناجوانمردانه را نيز بايد بر اين عوامل افزود. حال كه اولين و مهم‌ترين هدف سرو اصلاحات كه همانا حضور حداكثري مردم در پاي صندوق‌هاي راي محقق شده است ما دبيران استاني مجمع روحانيون مبارز سراسر كشور ضمن تقدير و تشكر مجدد از حضور پرشور و آگاهانه ملت بزرگوار ايران و حضور مقتدرانه جناب آقاي مهدي كروبي و ضمن اعتراض به نحوه برخورد بعضي از اعضاي شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز با كانديداتوري يار ديرين امام مبني بر عدم تعامل با معظم له در امر انتخابات، ذكر چند نكته را جهت تنوير افكار عمومي لازم مي‌دانيم:


1- ضمن تاكيد بر حفظ حقوق تمام كانديداها، خواستار رسيدگي هر چه سريع‌تر به اعتراضات انتخاباتي خصوصا ناديده انگاشته شدن اعتراض به حق دوست خوب امام(ره) مي‌باشيم، لذا از كليه‌ي مراجع ذيصلاح و مسوولين نظام پي‌گيري هر چه سريع‌تر اين گونه مطالبات را جهت روشن شدن حقيقت و جلوگيري از تكرار اين گونه وقايع خواستاريم.


2- ضمن تقدير و تشكر از خدمات شايسته‌ي جناب آقاي كروبي و اعلام حمايت مجدد از ايشان در تمامي موضع‌گيري‌ها و تصميمات، اعلام مي‌داريم كه ادامه‌ي فعاليت مجامع استاني به بازگشت قطعي ايشان مي‌باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

3- تمامي فعاليت‌هاي دفاتر استاني مجمع تا اعلام بازگشت جناب حضرت آيت الله كروبي به حالت تعليق درمي‌آيد و ادامه‌ي هر گونه فعاليتي را منوط به تصميم جناب حاج آقاي كروبي مبني بر بازگشت به مجمع و ادامه‌ي همكاري ايشان مي‌دانيم. لذا از معظم‌له استدعا مي‌گردد كه ياران خود را تنها نگذاشته و تكليف همه روحانيون علاقمند و فعال در مجمع را با همان صراحت و تدبير حكيمانه‌شان روشن فرمايند.


4- در صورت شكل‌گيري و آغاز فعاليت حزب فراگير اعتماد ملي تمامي توان و نيروي تشكيلاتي خود را در جهت اعتلاي تشكل جديد به كار خواهيم بست و جهت هر چه فراگيرتر شدن اين حزب مردمي و غير دولتي تلاش خواهيم نمود.


5- همكاري با مجامع استاني با مجمع روحانيون مبارز منوط به برگزاري كنگره‌ي سراسري با حضور كليه‌ي اعضاء و انتخاب اعضاي شوراي مركزي در يك فرآيند تشكيلاتي، خواهد بود.


6- تشكر و قدرداني، حفظ و انسجام نيروهاي صبور كه در جريان انتخابات در ستادهاي آيت الله كروبي در سخت‌ترين شرايط متحمل زحمات طاقت‌فرسايي شده‌اند از وظايف مجمع و حزب تازه تاسيس مي‌باشد كه بايد در دستور كار قرار گيرد.»

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كروبي و ادامه‌ي بحران در مجمع روحانيون مبارز، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016