یکشنبه 23 مرداد 1384

حزب اعتماد ملى مجوز گرفت، شرق

اعضاى كميسيون ماده ۱۰ احزاب امروز با تقاضاى تاسيس حزب «اعتماد ملى» به همت مهدى كروبى موافقت كردند.

اين در حالى است كه هيات موسسان حزب اعتماد ملى در روز چهارشنبه هفته گذشته تشكيل جلسه داد و در آن جلسه «جواد طاعت» رئيس هيات تدوين كننده اساسنامه با دعوت از كارشناسان حقوقى، گزارشى از مراحل مختلف تهيه مقدمات اساسنامه را ارائه كرد و تعيين جايگاه اعضاى هيات موسسان و ادامه فعاليت آنها در شوراى مركزى به بحث و بررسى گذاشته شد.

اين حزب قرار است كه پيش كنگره خود را در چهارم شهريور برگزار كند كه قبل از برگزارى آن اعضاى هيات موسسان حزب اعتماد ملى به سرپرستى «زمانى قمى» به استان ها سفر مى كنند و با افرادى كه مايل به فعاليت و حضور در اين حزب هستند، ديدار خواهند كرد.

اعضاى هيات موسس اين حزب كه مهدى كروبى، ابراهيم امينى، جواد طاعت، اسماعيل گرامى مقدم، عبدالحسين مقتدايى، محمدجواد حق شناس، عبدالرضا سپهوند، غلامرضا اسلامى بيگدلى، رسول منتجب نيا، سيدرضا نورى زاده، محمود زمانى قمى، رضا حجتى و اعظم سقطى هستند، به دنبال صدور مجوز يك روزنامه ارگانى به نام «اعتماد ملى» و انتشار آن هستند.

محمدجواد حق شناس عضو اين حزب در مورد اين روزنامه مى گويد: «رويكرد اين روزنامه فرهنگى، اجتماعى، اقتصادى، سياسى، ورزشى است كه با روش خبرى _ تحليلى و در گستره توزيع سراسر كشور، در ابعاد ۳۵ط۵۰ منتشر خواهد شد و براى انتخاب سردبير در جلسه اين هفته هيات موسس حزب اعتماد ملى تصميم گيرى خواهد شد.

البته صاحب امتيازى و مديرمسئولى آقاى كروبى بر اين روزنامه موقت است و با صدور پروانه حزب توسط كميسيون ماده ۱۰ اين عنوان به حزب تغيير مى كند و درباره مديرمسئول نيز تصميم گيرى خواهد شد و با نظر هيات موسس انتخاب خواهد شد.»

همچنين به جز يك روزنامه ارگانى قرار است يك شبكه ماهواره اى توسط بهروز افخمى براى اين حزب راه اندازى شود و او در جلسه هيات موسسان به بيان نوع شكل گيرى اين شبكه خواهد پرداخت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حزب اعتماد ملى مجوز گرفت، شرق' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016