دوشنبه 31 مرداد 1384

عضو شوراي مركزي انصار حزب‌الله: هيچ‌ علاقه‌اي به كارگزاران نداشته و ندارم، فردا

يك عضو شوراي مركزي انصار حزب‌الله و از نويسندگان بيانيه اخير اين تشكل درباره اظهارات اخير مطرح‌شده در مناظره سليمي‌نمين و صادق اشك‌تلخ مبني بر خط گرفتن وي از كارگزاران سازندگي (در اين مناظره از او به نام ياد نشده بود) اظهار داشت: من هيچ رابطه و نسبتي با كارگزاران ندارم و از موقعي كه آنان شكل گرفته‌اند هيچ علاقه‌اي به آنها نداشته‌ام.

مسعود سلطان‌پور در گفت‌وگو با ايسنا اظهار داشت: آقاي سليمي‌نمين از برادران ما هستند و من به ايشان علاقه‌مندم و معتقدم به ايشان كدهاي اشتباهي داده شده است.

وي ادامه داد: من از دست ايشان گله‌مند نيستم. احتمالا تحت تاثير شايعات قرار گرفته‌اند، زيرا ايشان فردي خدمتگزار و عضو جريان اصولگرا هستند و اگر چيزي نيز گفته‌اند از روي نگراني و به علت كدهايي بوده كه به اشتباه داده شده است. من شخصا از وي گله و شكايتي ندارم و وي را فردي متدين و متقي مي‌دانم.

سلطان پور در پايان در مورد فعاليت خود در شركت‌هاي نفتي اظهار داشت: اين استدلال كه هر كس در شركت نفت فعاليت دارد به جريان كارگزاران وابسته است، استدلال ضعيفي است و من از همان اول گفتم كه به كارگزاران وابسته نيستم و از آنها متنفرم.

سليمي نمين در مناظره اخير خود با صادق اشك‌تلخ، عضو شوراي مركزي انصار حزب‌الله بيانيه اخير اين تشكل را مشكوك خوانده بود.

اشك‌تلخ نيز با بيان اينكه اگر مدركي داريد كه اين عضو ما نزديك به كارگزاران است و از آنها خط مي‌گيرد نشان دهيد، وي را به ايراد افترا متهم كرده بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

Copyright: gooya.com 2016