شنبه 5 شهریور 1384

محسني اژه اي: در وزارت اطلاعات مهرورزي نسبت به مردم را در پيش خواهيم گرفت، فارس

خبرگزاري فارس: وزير اطلاعات در مراسم معارفه خود گفت:‌ عدالت گستري، مهرورزي نسبت به مردم و تلاش در جهت خدمت گزاري بي منت به مردم را در راستاي اهداف دولت در پيش خواهيم گرفت.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي وزارت اطلاعات، ‌مراسم معارفه غلامحسين محسني اژه‌اي وزير اطلاعات پيش از ظهر امروز با حضور برخي از شخصيت هاي كشوري و لشكري مقامات قضايي، فرماندهان نظامي و اعضاي شوراي هماهنگي اطلاعات كشور و با حضور پرشور كاركنان وزارت اطلاعات، در محل اين وزارتخانه برگزار شد.

محسني اژه‌اي وزير اطلاعات در اين مراسم ضمن تبريك هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهداي دولت و شهيدان وزارت اطلاعات گفت:‌ با شناختي كه حدود 21 سال است از اين مجموعه دارم نيروهاي بسيار ارزشمند، فداكار،‌ متخصص و فاضل در اين مجموعه هستند و سرمايه عظيم تجربه و اطلاعات در اين مجموعه نهفته است و علي رغم فراز و فرودهاي بسيار، وزارت اطلاعات امروز از وضعيت بسيار خوبي برخوردار است و اميدواريم با اين سرمايه عظيم نيروي انساني و با اتكاء به خداي متعال بتوانيم بيش از پيش در خدمت تامين امنيت كشور و مردم عزيزمان باشيم.

وي افزود: آرزوي همه ما كه شعار دولت و مجلس و رئيس جمهور محترم هم هست، همان عدالت گستري، ‌مهر ورزي نسبت به مردم و تلاش در جهت خدمت بي منت به مردم و تعالي كشور در همه ابعاد است.

وزير اطلاعات در پايان، ضمن تشكر از همكاري‌هاي همه كاركنان و مديران وزارت از بدو تشكيل تاكنون به ويژه يونسي گفت: جناب آقاي يونسي در دوره مديريت خودشان به خوبي توانستند با مشكلات مقابله كنند و در داخل هم امروز به حمدالله سيستم، كاملاً آماده است.

علي يونسي وزير اطلاعات سابق نيز در اين مراسم ضمن مبارك دانستن آغاز كار وزير جديد اطلاعات مقارن با هفته دولت و الهام گرفتن از شهيدان رجايي و باهنر گفت:‌ جناب آقاي محسني مناسب‌ترين فرد براي اين سمت است و من بيش از هر كس از انتخاب ايشان خوشحال شدم زيرا ايشان علاوه بر اين كه مستقل است، سيستم و مشكلات را خوب مي‌شناسد. همچنين جوانمردي و صداقت در كنار تخصص و تقوا از ويژگي هاي ايشان است و من مطمئن هستم بهتر از همه موفق خواهند شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محسني اژه اي: در وزارت اطلاعات مهرورزي نسبت به مردم را در پيش خواهيم گرفت، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016