سه شنبه 8 شهریور 1384

دو بسته پستي حاوي پودرهاي كشنده از مبدا خارجي به آدرس شريعتمداري فرستاده شده است، آفتاب

آفتاب- یک سایت نزدیک به محافظه کاران نوشت: در پي درج اخباري در سايت‌ها و برخي منابع خبري پيرامون گسترش تهديدات عليه مدير مسئول روزنامه كيهان يك منبع آگاه اطلاعات جديدي از گسترش تهديدات تروريستي عليه وي ارائه داد. اين منبع آگاه با بيان اين كه شريعتمداري در طول اين سالها هميشه از سوژه‌هاي مورد توجه گروهك‌هاي تروريستي چون منافقين و جريانات معاند نظام بوده است، گفت: در اين زمينه حتي تيم‌هاي عملياتي كه مشخصاً براي اقدام تروريستي عليه نامبرده وارد كشور شده بودند دستگير و يا شناسايي شده‌اند.

وي افزود: علاوه بر گسترش تهديدات فيزيكي و عملياتي عليه شريعتمداري، اخيراً نيز دو بسته پستي حاوي پودرهاي كشنده از مبدا خارجي به آدرس شريعتمداري فرستاده شده است.

اين منبع آگاه با بيان اين كه مديرمسئول كيهان پس از نگارش يادداشتي كه در آن از حمايت دولت انگليس از برخي اقدامات ضد ديني انتقاد شده بود نيز مورد تهديد واقع شده بود، افزود: پس از اين اقدام شريعتمداري، يك بسته پستي از مبدا انگليس كه در آن نامه‌اي تهديد‌آميز، مقداري پنبه و يك گلوله وجود داشت براي وي فرستاده شده است.

وي افزود: پس از ارسال اين بسته از انگليس، يكي از تلويزيون‌هاي ماهواره‌اي اين كشور كه در يادداشت مديرمسئول كيهان از اهانت آن شبكه به ساحت مقدس پيامبر اكرم (ص) و حمايت دولت انگليس از آن انتقاد شده بود، ارسال اين بسته تروريستي را تاييد كرده بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

Copyright: gooya.com 2016