شنبه 16 مهر 1384

سلامتي: نيازي به تشكيل جبهه اصلاح طلبان نيست، ايرانيوز

* اصلاح طلبان به اشتباهات خود پي برده و درصدد رفع آنها هستند


دبيركل سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي گفت: اصلاح طلبان به اشتباهات و نقاط ضعف خود پي برده و درصدد بازسازي خود هستند تا دوباره بتوانند در عرصه قدرت حضور يابند.

محمد سلامتي در گفت و گو با ايرانيوز افزود:‌اصلاح طلبان ارتباط خود را با بدنه جامعه تقويت كرده و در راستاي خواسته هاي مردم حركت خواهند كرد.

وي با رد هرگونه تغيير در ساختار سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي گفت: سازمان مجاهدين نيز سعي خواهد كرد خود را با خواست هاي مردم منطبق كند.

سلامتي در خصوص تشكيل جبهه مشترك اصلاح طلبان با تاكيد بر اينكه نيازي به تشكيل چنين جبهه اي نيست، تصريح كرد: شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات اكنون به طور فعال حضور دارد و نيازي نيست كه چند تشكل اصلاح طلب جبهه ديگري را تشكيل دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دبيركل سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي با تاكيد بر اينكه شعارهاي داده شده توسط دولت را پيگيري مي كنيم، گفت: اميدواريم رييس جمهوري و دولت بتوانند به شعارهايي كه داده اند عمل كنند و اين مسايل در حد شعار باقي نماند.

وي تصريح كرد: تغيير و تحول در كشور طبيعي است. زماني اين تغييرات در مجلس چهارم نيز انجام شد و حكومت به صورت يك دست درآمد و جناح خط امام عملا كنار گذاشته شد اما جناح مقابل نتوانست به مطالبات مردم پاسخ دهد و توانستيم از مجلس پنجم رشد كنيم و در نهايت در دوره هفتم انتخابات رياست جمهوري موفق شويم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سلامتي: نيازي به تشكيل جبهه اصلاح طلبان نيست، ايرانيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016