پنجشنبه 21 مهر 1384

آلمان فرانسه انگلیس برادران ابلیس؛ شعار دانشجویان دانشگاه های بیرجند در راهپيمايی به دفاع از فناوري هسته ای، مهر

صدها تن از دانشجویان دانشگاه های بیرجند پیش از ظهر امروز در دفاع از حق مسلم ایران در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای ضمن برپایی راهپیمایی ، از مسئولان کشورمان خواستند که نسبت به زورگویی های آمریکا و اروپا واکنش نشان داده و در تعامل اقتصادی و سیاسی با سه کشور اروپایی، علی الخصوص انگلیس واکنش نشان دهند.
به گزارش خبرنگار سیاسی "مهر" این راهپیمایی که صدها تن از دانشجویان دختر و پسر در آن شرکت داشتند، از مقابل دانشکده فنی دانشگاه بیرجند به سمت میدان ابوذر این شهر برگزار شد و دانشجویان با حمل پلاکاردها و سر دادن شعارهایی خواستار ایستادگی و قاطعیت هر چه بیشتر مسئولان کشورمان در دفاع از حق مسلم ملت ایران در جریان هسته ای شدند.
دانشجویان شعار می دادند : الله اکبر ؛ لااله الاالله ؛ هیهات مناالذله؛ مرگ بر آمریکا؛ مرگ بر اسرائیل؛ مرگ بر انگلیس؛ سفیر انگلستان اخراج باید گردد؛ آلمان فرانسه انگلیس برادران ابلیس؛ پروتکل الحاقی توطئه آمریکاست ؛ انرژی هسته ای حق مسلم ماست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنین تظاهر کنندگان تراکت هایی از سخنان امام و رهبری با خود حمل می کردند که در آنان بر لزوم ایستادگی مسلمانان در مقابل زورگویان و حق مسلم ایران برای دستیابی به انرژی هسته ای تاکید شده بود.

این گزارش حاکیست دانشجویان در پایان این راهپیمایی با تجمع در میدان مرکزی بیرجند (میدان ابوذر) ضمن قرائت قطعنامه پایانی این راهپیمایی پرچم های آمریکا، اسرائیل و انگلیس را به آتش کشیدند.

Copyright: gooya.com 2016