دوشنبه 25 مهر 1384

ديدار گروههاي ۱۸‬ گانه‌ دوم خرداد با كروبي: تلاش اصلاح‌طلبان جهت هماهنگي و همراهي‌شان در آينده، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


ابراهيم اميني همكاري بيشتر بين گروههاي اصلاح‌طلب را در آينده را عامل اصلي ديدار روز گذشته‌ي گروههاي 18 گانه‌ي دوم خرداد با حجت‌الاسلام‌والمسلمين مهدي كروبي عنوان كرد.


اين عضو هيات موسس حزب اعتماد ملي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) گفت: از آن‌جا كه كروبي پيش از اين مطرح كرده بود كه شوراي هماهنگي جبهه‌ي اصلاحات ديگر نمي‌تواند كاركرد مثبت گذشته را داشته باشد، روز گذشته اصلاح‌طلبان به ديدار وي رفتند تا ديدگاه‌هاي كروبي را در اين زمينه جويا شوند و با هماهنگي بيشتر در آينده كارها پيش رود.


وي ادامه داد: در اين ديدار كه در دفتر كروبي انجام شد، وي ضمن تاكيد بر تلاش اصلاح‌طلبان جهت به حداقل رساندن اختلافات تصريح كرد؛ اصلاح‌طلبان بايد از تخريب يكديگر بپرهيزند و با يكديگر تلاش كنند، ضمن اين‌كه هريك از گروه‌هاي جبهه‌ي اصلاحات و تشكل‌هاي سياسي، كاركرد حزبي خود را دارند و بايد تلاش كنند كه با تفاهم بيشتري در آينده حركت كنند.


اميني با بيان اينكه در اين ديدار كروبي مطرح كرد" ضمن اينكه معتقدم شوراي هماهنگي جبهه‌ي اصلاحات ديگر خاصيت گذشته‌ي خود را ندارد اما بر اين قائلم كه گروه‌هاي موسوم به اصلاح‌طلب بايد با يكديگر هماهنگ باشند و با تلاش همديگر را در آينده تقويت كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين نماينده‌ي سابق مجلس شوراي اسلامي، از اصغرزاده رييس دوره‌اي شوراي هماهنگي جبهه‌ي اصلاحات، مصطفي كواكبيان، علي محمد حاضري، محمد سلامتي، و جواد اطاعت به عنوان ديگر سخنرانان جلسه‌ي ديشب نام برد و گفت: اين افراد نيز به بيان ديدگاه‌هاي خود حول وحدت اصلاح‌طلبان سخن گفتند و همگي بر تلاش اصلاح‌طلبان جهت هماهنگي و همراهي‌شان در آينده تاكيد كردند.

Copyright: gooya.com 2016