پنجشنبه 28 مهر 1384

انتقاد شدیدالحن مهدي خزعلی از احمدی نژاد؛ ديدند اوضاع خيلي خراب و اين كاره نيستند دست به دامن هاشمي شدند تا بعدا حرفي باقي نماند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

مهدي خزعلي گفت: دست به سينه ايستادن رييس‌‏جمهوري در مقابل دبيركل سازمان ملل به هنگام دست دادن با وي، مفهوم دست به سينه بودن ملت ايران در مقابل كوفي عنان را به ذهن متبادر مي‌‏كند.
به گزارش خبرنگار "ايلنا"، مهدي خزعلي در جلسه هفتگي حزب آزادي با بيان اينكه پايه‌‏گذار فضاي باز سياسي و اقتصادي در ايران هاشمي است، گفت: جالب اينكه به او القابي نظير هزاردستان مي‌‏دادند، در حالي كه فضا در زمان او به قدري عليه او بود كه در زمان رياست جمهوريش فرزند وي توسط وزارت اطلاعات بازداشت شده بود.
وي افزود: در آخرين شب تبليغات مرحله دوم انتخابات اخير رياست‌‏جمهوري در حالي كه دو فرزند من هنوز مايل به راي دادن به آقاي احمدي‌‏نژاد بودند، به ميدان ولي‌‏عصر رفته بوديم، ميدان را بسته بودند و موتورسوارهايي با پوششي شبيه بسيجي‌‏ها صحنه‌‏هايي نظير صحنه‌‏هاي جنگ را تداعي مي‌‏كردند و مشخص بود كه كاملا هدايت شده بودند، اين وضعيت به حدي بود كه تقريبا احساس ناامني مي‌‏كرديم، فرزندان من پس از برخورد با اين صحنه حاضر بودند ده راي به هاشمي بدهند تا احمدي‌‏نژاد پيروز نشود، من هم به آنها گفتم امروز كه آنها راي شما را مي‌‏خواهند اين گونه برخورد مي‌‏كنند، وقتي به راي شما احتياج نداشته باشند، چه خواهند كرد؟!
خزعلي تصريح كرد: آقاي احمدي‌‏نژاد در زمان تصدي شهرداري، كارهايي بدون مصوبه، كارهايي نظير كمك به هيات‌‏ها و مساجد انجام داد اين در حالي بود كه شهرداري 400 ميليارد تومان به پيمانكاران آسفالت‌‏كار بدهكار بود.
وي با مقايسه انتخابات دوم خرداد 76 و 27 خرداد 84، گفت: آقاي خاتمي در مرحله اول حدود 66 درصد آرا را به دست آورد، در حالي كه آقاي احمدي‌‏نژاد تنها 12 درصد و در مرحله دوم تنها 35 درصد آرا را به دست آورده بود اما پس از انتخاب او سرودهايي براي او ساختند كه حتي براي خاتمي نساخته بودند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در پايان گفت: برخورد برخي از آقايان به شكلي است كه گويي سيستم را از رژيم شاه گرفته‌‏اند، در حالي كه اين طور هم نيست، به عبارتي ديگر آنها باور كرده‌‏اند كه اوضاع خيلي خراب است اما من معتقدم آقايان پذيرفته‌‏اند كه اين كاره نيستند. به همين دليل هم دست به دامن آقاي هاشمي شدند و مي‌‏خواهند او را درگير مسايل بكنند تا بعدا حرفي باقي نماند، روي هم رفته هزينه‌‏ها سنگين است و شرايط و روزهاي سختي در پيش داريم.

Copyright: gooya.com 2016