دوشنبه 9 آبان 1384

عشرت شايق: ملت ايران خواستار نابودي اسراييل است، فارس

خبرگزاري فارس:عضو كميسيون اصل 90 مجلس با حمايت از مواضع احمدي‌نژاد در قبال رژيم غاصب اسراييل گفت:ملت ايران خواستار نابودي اسراييل است.


عشرت شايق در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس با اشاره به موضع گيري محمود احمدي‌نژاد در مورد رژيم غاصب صهيونيستي گفت: هيچ كس در ايران موجوديت اين رژيم غاصب را به رسميت نشناخته است و موضع گيري رئيس جمهور تبلور اين اجماع ملي است.
وي افزود: مردم ايران سالهاي متمادي است كه نابودي رژيم اشغالگر قدس را فرياد مي‌كنند و در پشتيباني از مواضع حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري خواستار برچيده شدن سلطه صهيونيست‌ها و برگزاري انتخابات آزاد در فلسطين مي‌باشند.
به گفته نايب رييس فراكسيون زنان مجلس شوراي اسلامي كساني كه در قبال رژيم اشغالگر قدس سياست تساهل و تسامح را تبليغ مي‌‌كنند در واقع قدرت ملت ايران و شعور سياسي آنها را باور ندارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شايق اعلام مواضع شفاف سياسي هر كشوري را نشانه استقلال آن كشور دانست و گفت: كشورهايي كه زير سلطه سياسي، اقتصادي و يا فرهنگي قدرتهاي سلطه‌گر قرار دارند نمي‌توانند مواضع خود را به طور مستقل اعلام نمايند و معمولا در مسير رضايت مندي قدرت‌ها گام بر مي‌دارند.
وي تصريح كرد: اتخاذ مواضع منفعلانه در مقابل دشمنان سياست نيست بلكه آنها را در تحميل نظراتشان گستاخ‌تر مي‌كند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عشرت شايق: ملت ايران خواستار نابودي اسراييل است، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016