سه شنبه 10 آبان 1384

نامه سرگشاده به آقای احمدی نژاد، نويد حميدي

آقای احمدی نژاد!
سخنان شما در اجلاس ًجهان بدون صيهونيسم ً يکبار ديگر نگاه ماجراجو و انزوا طلب شما را در قالب شعارهای تهی و تهديدگر نشان داد.
سوال اينست :خود ويارانتان را نه،بلکه ايران را به کجا می کشيد؟
راستی آزادگی برای شما چه مفهومی داراد؟به باور من آزادگی را در اسلام خواهی ، آنهم از نوع حجتيه ای آن قبول داريد که حيات خود را در محو ديگران
تعريف مينمايد.
آيا درنوع نگاه شما ،صيهونيسم همان دفاع ازمردم يهود و سرزمينی به نام اسرا ييل می باشد؟پاسخ من به اين پرسش آری ميباشد،چون شما نيز تلاش می کنيد با اين نگاه خود را مدافع تام الاختيار همه مسلمانان وسرزمينی به نام ايران تعرف کنيد.
خوشبختانه من و شايد اکثريت مردم ايران اينگونه باوری نداريم . به نظر من
همه کسانی که نقطه حرکتشان نه يک گام بسوی صلح و دوستی ، بلکه گامهای ناسنجيده برای جنگ و خشونت باشند را، در يک جبهه با اختلافات خودخواهانه وقدرت طلبانه می بينم .البته شما يگانه نيستيد و همه کسانی که مدعی اين تئوری هستند که ًهر که از ما نيست،بر ماستً هم پيمان استراتژيک
يک ديگرمی باشند، اگر چه به ظاهر با هم اختلاف نظر داشته باشند.
آقای احمدی نژاد!
به نظر نمی رسد شما ويارانتان اين سخنان را با چشمان بسته به زبان آريد،انچه
موجب ميشود فکر بسته ومحدود شماست که فقط کسانی را می توانيد پذيرا باشيد که بر بيان واعمال شما مهر تاييد بزنند و شما را به عنوان سکاندار مهرورزی و عدالت خواهی بر گزينند.
آقای احمدی نژاد!
بعنوان يک ايرانی صلح دوست از شما تقاضا دارام، اگردلتان برای خود و يارانتان نمی سوزد،با اين اعتقادات ايران را بسوی جنگ وخشونت نزديک نکنيد. البته ميدانم که فهم اين موضوع برای شما بسيار دشوار می باشد.
هيچ ميدانيد هم پيمانان استراتژيک شما ميتوانند از اين تهديدهای تهی شما به چه اقداماتی دست بزنند؟
کار دشواری نيست.اقداماتی به مراتب زيانبارتر بر عليه ايران.همان رفتاری که حکومت شما در سالهای گذشته از تئوری ً توطئه و دشمن پروری ً بر سر ايران آورده است.
آقای احمدی نژاد!
ايران ۷۰ ميليون جمعيت داراد و شما نيز می دانيد اگر چه به ظاهر منتخب اکثريتی انتخابات اخير بوده ايد ولی هيچگاه منتخب همه ايرانيان نمی باشيد.
فراموش نکنيد ايران متعلق به همه ايرانيان است نه مسلمانان جهان.
راستی آيا همه مشکلات در ايران مرتفع گرديده است؟من با اطمينان می گويم نه.چرا شما و سخنگويان شما وحکومت شما از گرسنگان و فقيران ومهاجرت نخبگان و همه مواردی که شما هم می دانيد آمار صحيح و درستی ارائه نداده اند و نمی دهيد؟ آيا نمی شود اين استنباط را داشت که شعارهای شما در مقابله با فقر و ظلم و عدالت طلبی در اسلام خواهی و حذف ديگران تعريف می شود؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آقای احمدی نژاد!
تا زمانی که شما و يارانتان با اين نگاه در عرصه داخلی و خارجی وارد کارزارشويد ، مطمئن باشيد آنچه عايد ايران و مردم ما ميشودبجز ضرر و زيان هيچ چيز نخواهد بود.
در خاتمه ميخواستم بدانم آيا شما ميتوانيد به زبان صلح (مهروزی ) سخن بگوييد؟همان صفتی که برای دولت خود برگزيده ايد.
من بعيد می دانم به شما زبان صلح را آموخته باشند ويا شما آموخته باشيد.
مهرورزی و صلح دوستی از شعار تا تبديل به يک باور ،فاصله ای است از
چشمان باز وتفکرات بسته شما.
به اميد برقراری صلح و دوستی در جهان و تلاش برای دنيايی عاری از خشونت و جنگ.
۸ آبان ۱۳۸۴ / ۳۰/۱۰/۲۰۰۵
نويد حميدی

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامه سرگشاده به آقای احمدی نژاد، نويد حميدي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016