شنبه 14 آبان 1384

مريم بهروزی: رييس‌جمهور مي‌توانست از اصول‌گرايان سطح بالاتري بهره ببرد، ايسنا

- از دولت دلخور نيستيم ونمي‌گوييم كه حمايتش نمي‌كنيم

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

دبير كميته‌ي سياسي جبهه‌ي پيروان خط امام و رهبري گفت: دولت به اندازه‌اي كه با اصول‌گرايان همكاري و تعامل برقرار كرد، از اين جريان بهره برد.

مريم بهروزي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با يادآوري اين‌كه اصول‌گرايان بعد از انتخاب احمدي‌نژاد ضمن حمايت از وي آمادگي خود را براي همكاري با دولت جديد اعلام كرده‌اند، گفت: رييس جمهور نه همكاري خواست و نه خواستار تعامل با اين جريان شد.

وي در ادامه با بيان اين كه سطح تعامل و همكاري دولت با اصولگرايان كم است، گفت: اين ميزان به اندازه‌اي كه مورد نياز رييس‌جمهور باشد نيست. تشكل‌هاي اصولگرا مي‌توانند كمك بدهند اما دولت بايد بخواهد و چنانچه بخواهد اصولگرايان آماده‌ي همكاري هستند.

دبير كميته‌ي سياسي جبهه‌ي پيروان خط امام و رهبري، ادامه داد: اصولگرايان به اندازه‌ي منطقي و عادلانه از دولت حمايت كرده‌اند اما اين به آن معنا نيست كه اگر انتقادي به نظرشان مي‌رسد، آن را مطرح نكنند زيرا يكي از وظايف احزاب و گروه‌ها نقدي منصفانه و مشفقانه است.

بهروزي هم‌چنين در ارزيابي از انتخاب‌هاي رييس جمهور در بخش تكميل كابينه، اظهار داشت: در بين اصولگرايان افراد سطح بالاتري بودند كه اگر رييس‌جمهور مي‌خواست مي‌توانست از وجود آن‌ها بهره‌مند شود. وي به هر دليلي كساني را معرفي كرد كه شناخت لازم نسبت به آنها وجود ندارد اما اين به آن معنا نيست كه افراد معرفي شده ناكارآمد هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با تاكيد بر اينكه مجلس بايد بدون هيچ ملاحظه‌اي صلاحيت افراد معرفي شده از جانب رييس جمهور را بررسي كند، گفت: چنانچه مجلس تصميم بگيرد به اين افراد راي بدهد بايد راي آن‌ها در سطح بالايي باشد تا بتوانند با پشتوانه‌ي قوي وارد حوزه‌ي فعاليت‌شان شوند.

دبير كميته‌ي سياسي جبهه‌ي پيروان خط امام و رهبري، هم‌چنين يادآور شد: اصول‌گرايان از دولت جديد دلخوري ندارند و هدف آن‌ها تنها اين است كه دولت قوي باشد و بتواند به مطالبات مردم پاسخ دهد. به همين دليل نمي‌توانيم عنوان كنيم اصول‌گرايان در آينده از دولت جديد حمايت نمي‌كنند.

Copyright: gooya.com 2016