دوشنبه 16 آبان 1384

محمد عطريانفر: با دو پينگ عناصر نخبه در مدار قرار نمي‌گيرند، ايسنا

جايگزيني عنصري ناشناس به عنوان چرخش نخبگان، درست نيست

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

يك عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران ايران اسلامي تاكيد كرد: گردش نخبگان بايد به صورت طبيعي و با منطق خود انجام شود و اگر از طريق دوپينگ صورت گيرد عناصر نخبه در اين مدار قرار نخواهند گرفت و به نام نخبگان چهره‌هاي غير نخبه را بالا خواهند كشيد.

محمد عطريانفر در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار داشت: فردي كه مي‌خواهد در جامعه رشد كند وبه سطحي برسد كه از نام نخبه برخوردار باشد بايد مسير رشد عالمانه ، آگاهانه،‌هوشمندانه و كاملا كارشناسانه را طي كند و بدون طي كردن چنين مسيري به حوزه نخبگان دست پيدا نخواهد كرد.

وي افزود: عناصري كه به لايه نخبگان دست پيدا مي‌كنند چهره‌هاي شاخص و شناخته شده‌اي هستند كه تجارب گسترده‌اي را كسب كرده‌اند و جامعه نسبت به آن‌ها آگاهي و شناخت كافي دارد، اينكه يك عنصر ناشناس را تحت عنوان اينكه نخبه است و با عنوان چرخش نخبگان بالا بياوريم درست نيست، زيرا آن فرد از مولفه‌هاي رشد،توسعه يافتگي وارتقاء يابي برخوردار نبوده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رييس شوراي سياست گذاري روزنامه‌ي شرق تاكيد كرد: منطق استفاده از نخبگان در تمام كشور‌هاي توسعه يافته حاكم است و فرد بايد در بستر تئوريك و از طريق آزمون و تجارب كافي بتواند پلكان ترقي را طي و به حوزه نخبگان دست پيدا كند.

وي تجربه سياسي و اجرايي را از مولفه‌هاي مهم در شناسايي نخبگان و گردش نخبگان برشمرد و گفت: سابقه موفقيت‌آميز در حوزه‌هاي اجرايي و سياسي از شاخصه‌هاي تعيين جايگاه يك فرد است كه مسير رشد و تعالي را در پيش مي‌گيرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محمد عطريانفر: با دو پينگ عناصر نخبه در مدار قرار نمي‌گيرند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016