چهارشنبه 18 آبان 1384

احمدي نژاد وارد مجلس شد؛ حداد عادل: آمدي جانم به قربانت ولي حالا چرا!، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس


احمدي‌نژاد لحظاتي پيش درجلسه‌ي علني مجلس شوراي اسلامي كه به بررسي صلاحيت و رأي اعتماد چهار وزير پيشنهادي مي‌پردازد، حضور يافت.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) هنگام ورود احمدي‌نژاد به صحن علني مجلس، دكتر حدادعادل، سخنان نطق را قطع و با خير مقدم‌گويي نسبت به ورود احمدي نژاد، گفت: «آمدي جانم به قربانت ولي حالا چرا؟!»

حدادعادل ادامه داد: از اول وقت منتظر حضور شما در مجلس بوديم.

وي با اشاره به آيين‌نامه‌ي داخلي مجلس شوراي اسلامي در مورد حضور و سخنراني رييس جمهور در هنگام بررسي صلاحيت وزراء در مجلس، گفت: برداشت ما از آيين‌نامه اين بوده است كه الزامي براي سخنراني رييس جمهور نيست و تنها با نظر خود رييس جمهور و وقتي كه در ابتداي مجلس به ايشان اختصاص دارد، مي‌تواند سخنراني كند.

رييس مجلس ادامه داد: از آنجايي كه در هنگام شروع مجلس رييس جمهور حضور نداشتند لذا زمان يك ساعته‌ي ايشان از بين رفته است و لذا ضمن خوشامد به ايشان دعوت مي‌كنيم تا حاضر و نظر بر سخنان موافقان و مخالفان وزراي پيشنهادي خود باشد.

====================

رييس جمهور دقايقي پيش وارد مجلس شد و حداد عادل با شعر « آمدي جانم به قربانت ولي حالا چرا» از وي استقبال كرد.

به گزارش ايسنا، در ساعات پيش يوسفيان، افروغ، نادران، نديمي، عليخاني، و گرامي مقدم، نسبت به عدم حضور رييس جمهور در جلسه بررسي صلاحيت وزرا معترض بودند و گفته مي‌شد كه در حال رايزني براي ترك جلسه و آبكستراسيون هستند، امااين رايزني‌ها با وساطت كوهكن و سبحاني نيا متوقف شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بنابر اين گزارش پس از مدتي مجددا اين رايزني‌ها شروع شد. محمد جعفر سادات موسوي در جمع خبرنگاران گفت جو مجلس به گونه‌اي است كه نمايندگان اعلام مي‌كنند نسبت به عدم حضور رييس جمهور معترضند و در حال حاضر باهنر براي صحبت با رييس جمهور رفته است و نمايندگان مي‌گويند بايد رييس جمهور به خاطر عدم حضورش در اين جلسه از نمايندگان عذرخواهي كند و تا زماني كه در جلسه حاضر نشود به بررسي صلاحيت وزرا ادامه نمي‌دهند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدي نژاد وارد مجلس شد؛ حداد عادل: آمدي جانم به قربانت ولي حالا چرا!، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016