چهارشنبه 18 آبان 1384

«فضيلت خانواده» محاكمه شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي

جلسه‌ي دادگاه "فضيلت خانواده" به اتهام استفاده‌ي ابزاري از افراد در تصاوير در شعبه‌ي 76 دادگاه كيفري با حضور هيأت منصفه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) محمود بهارستان، مديرمسؤول "فضيلت خانواده" در دفاع از اتهام عنوان شده در كيفرخواست با بيان اين كه با شانزده سال سابقه‌ي مطبوعاتي براي اولين بار است در دادگاه حاضر مي‌شود، اظهار داشت: اتهام من انتشار عكس «شراره رخام» و مربوط به فيلم سينمايي «غوغا»است كه بارها از صدا و سيما و سينما پخش شده و در اين نشريه مصاحبه‌اي با ايشان انجام شده كه فكر نمي‌كنم استفاده‌ي ابزاري باشد.


وي افزود: شكايت بعدي مربوط به چاپ عكس «تورج شعباني» يكي از موسقيدانان كشور به همراه همسرش و خبرنگار است كه در ابتداي اين مصاحبه عنوان شده كه شعباني و همسرش پذيراي خبرنگاران ما بوده‌اند.

بهارستان افزود: شكايت بعدي مربوط به ويژه‌نامه‌ي «لباس عروس» است كه با توجه به اين كه نشريه‌ي ما يك نشريه‌ي خانوادگي است، هرازچندگاهي ويژه‌نامه‌هايي در رابطه با مسائل مختلف مثل آشپزي، خياطي و ... منتشر مي‌كند و در اين شماره طرز دوخت لباس عروس را نشان داده كه روي مجسمه‌هايي قرار گرفته است كه حتي ما سر و گردن اين مجسمه را پوشانديم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در بيان آخرين دفاع از خود اظهار داشت: اميدوارم با تصاويري كه خدمت هيأت منصفه و رياست دادگاه ارائه كردم بپذيرند آن‌چه را كه گفتم صادقانه بوده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به '«فضيلت خانواده» محاكمه شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016