چهارشنبه 25 آبان 1384

جلسه‌ي جبهه‌ي دموكراسي و حقوق بشر تشكيل شد، ايسنا

اصول تشكيل‌دهنده‌ي جبهه مورد بررسي قرار گرفت

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


جلسه « جبهه دموكراسي و حقوق بشر» با حضور مصطفي معين برگزار شد و اصول تشكيل‌دهنده اين جبهه مورد بررسي قرار گرفت.


حميد سيدي، مسوول دفتر ارتباطات مصطفي معين با تاييد اين خبر به خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: در اين نشست نمايندگان برخي از گروه‌هاي حامي دكتر معين در انتخابات و همچنين تعدادي از شخصيت‌هاي سياسي و اجتماعي حضور داشتند.


به گفته وي تعداد ديگري از گروه‌هاي حامي معين در ايام انتخابات كه پيش از اين در نشست‌هاي جبهه دموكراسي و حقوق بشر نماينده‌اي نداشتند، در نشست‌ اخير با حضور نمايندگان‌شان حضور پيدا كرده بودند.


مسوول دفتر ارتباطات معين يادآور شد: بعد از اين‌كه در جلسات گذشته انتظارات از جبهه بررسي و حداقل انتظارات مورد توافق قرار گرفت ، در دو جلسه اخير، اصول تشكيل‌دهنده جبهه مورد بررسي قرار گرفت و شركت‌كنندگان در جلسه نيز ديدگاه‌هاي گروه و تشكل‌هاي خود را مطرح كردند.


وي ادامه داد: پس از بررسي اين نظرات در نشست سه‌شنبه‌شب درباره بسياري از موارد اجماع حاصل و چند محور باقي‌مانده درباره اصول تشكيل دهنده جبهه دموكراسي و حقوق بشر به جلسه بعد موكول شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در پايان گفت: در مرحله‌ي بعد، پس از بررسي اصول، تنظيم اساسنامه و مرامنامه جبهه دموكراسي و حقوق بشر در دستور كار جبهه‌ي دموكراسي و حقوق بشر قرار دارد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جلسه‌ي جبهه‌ي دموكراسي و حقوق بشر تشكيل شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016