پنجشنبه 26 آبان 1384

متن کامل پاسخ همسر گنجی به ادعاهای وزیردادگستری وسخنگوی قوه قضائيه، امروز

امروز:معصومه شفیعی همسر اکبر گنجی با انتشار نامه ای به ادعاهای وزیردادگستری وسخنگوی قوه قضائيه پاسخ داد. متن کامل این نامه که به سایت امروز نمابر شده است در ادانه می آید:

متن زير پاسخ سخنان آقاي كريمي راد_ سخنگوي قوه قضائيه _ درباره آخرين وضعيت پرونده آقاي گنجي است؛ خبرگزاري "ايلنا" از قول ايشان نقل كرده كه:
".... در مورد گنجي چيز جديدي نيست كه اعلام كنم به ويژه اينكه همسرو وكيلش با او ملاقات كرده و وضعيت او را مطلوب توصيف كرده‌اند".

بايد به اطلاع آقاي كريمي راد برسانم كه اينجانب قبل از هر چيز، شكايت از ايشان را به جرم نشر اكاذيب و تشويش اذهان عمومي براي خود محفوظ مي دانم ولي از آنجا كه در دستگاه عدالت محور!!؟ قضايي جمهوري اسلامي بايد از متهم به خود متهم شكايت بريم لذا تا تشكيل محكمه‌اي صالح، ‌اين شكايت همچنان محفوظ است. شاهد گفته‌ام نيز اين است كه در مراجعه اخير خود به دفتر حوزه رياست قوه قضائيه، ‌مطلع شدم كه شكايت اينجانب در مورد ضرب و شتم و شكنجه و اهانت به همسرم كه توسط تيم عملياتي ويژه دادستاني صورت گرفته، از سوي آقاي هاشمي شاهرودي، به دادسراي عمومي و انقلاب تهران كه تحت سرپرستي آقاي مرتضوي است، ‌ارجاع شده است؛ مرتضوي، ‌خود، در اين پرونده متهم است پس چگونه آقاي شاهرودي رسيدگي به اين شكايت را وي واگذار كرده است؟

ظاهراً‌ چند شغله بودن آقاي كريمي راد فرصتي براي ايشان باقي نگذارده تا در مورد امور تحت مسئوليت‌شان اخبار صحيح كسب كنند، پس لازم است يك بار ديگر وضعيت آقاي گنجي را آن هم از زبان آقاي مولايي_ وكيل ايشان_ پس از ملاقات اخير به اطلاع ايشان برسانم تا ديگر چنين اكاذيبي نگويند و دستگاه قضايي را بيش از اين زير سؤال نبرند.

بنده و آقاي مولايي در تاريخ 25/7/84 پس از 52 روز بي‌خبري مطلق موفق به ديدار آقاي گنجي شديم. پس از اين ملاقات، آقاي مولايي در مصاحبه با "ايسنا" گفتند كه: "هفته گذشته به همراه همسر موكلم با او ملاقاتي داشتيم اما متاسفانه وضعيت خيلي مناسبي نداشت و بسيار لاغر و ضعيف شده بود. دقيقا نمي دانم موكلم الان كجا نگهداري مي‌شود اما من در جايي كه هميشه او را ملاقات مي‌كردم،‌ ملاقات نكردم و مي‌دانم در بند عمومي نيست" و در مصاحبه‌اي كه با "ايلنا" گفته‌اند: كه ".... در ملاقاتي كه با موكلم داشتم، وي اذعان داشت كه قبل از انتقال به زندان مورد ضرب و شتم قرار گرفته كه در نهايت كتفش آسيب ديده و حتي مدتي هم در زندان فيزيوتراپي شده و در حين ملاقات هم دست چپش به طور كامل بالا نمي‌آمد. ما اين مساله را به مقامات قضايي منعكس كرده‌ايم ... و منتظريم كه از سوي اين مقامات تحقيقاتي به عمل آيد ... ."

لذا مي‌بينيم كه همه مسئولين قضايي دست در دست هم داده‌اند كه با وارونه جلوه دادن واقعيات، توسعه قضايي مورد نظر آقاي شاهرودي را سريع‌تر به پيش برند! اينها بايد بدانند كه هدايت قطاري را به عهده دارند كه اگر بيراهه رود ابتدا خود آنان را نابود خواهد كرد.

با تقديم احترام
معصومه شفيعي
25/آبان/84

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'متن کامل پاسخ همسر گنجی به ادعاهای وزیردادگستری وسخنگوی قوه قضائيه، امروز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016