پنجشنبه 26 آبان 1384

تشكيل زنجيره‌ انساني ۷۸۰۰ كيلومتري بسيجيان، فارس

خبرگزاري فارس: فرمانده نيروي مقاومت بسيج با تشريح برنامه‌هاي هفته بسيج، تشكيل زنجيره‌ انساني به طول 7800 كيلومتر معادل مرزهاي جمهوري اسلامي ايران به منظور تقويت همبستگي ملي را از جمله اين برنامه ها عنوان كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس در آستانه هفته بسيج، راهكارهاي گسترش فرهنگ و تفكر بسيجي و بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي گوناگون آن در عرصه‌هاي مختلف، در نشستي با حضور فرماندهان نيروي مقاومت بسيج و مديران رسانه‌ ملي بررسي شد.
بر اساس نمابر صدا و سيما، عزت الله ضرغامي رئيس سازمان صدا و سيما در اين نشست كه عصر چهارشنبه با حضور فرمانده نيروي مقاومت بسيج، نماينده ولي فقيه در اين نيرو و جمعي از فرماندهان آن و همچنين مديران رسانه ملي برگزار شد، با اشاره به ظرفيت و توانمندي‌هاي بسيج در عرصه‌هاي مختلف، بسيج و تفكر بسيجي را كليد حل بسياري از مشكلات نظام دانست و تصريح كرد: حضور بسيجيان در عرصه‌هاي گوناگون بسيار ارزشمند است.
وي با اشاره به حجم وسيع تبليغات منفي در شبكه‌هاي فارسي زبان ضدانقلاب در خصوص بسيج گفت: اين تبليغات نشانگر آسيبي است كه بسيج به آنها وارد كرده است.
ضرغامي در بخش ديگري از سخنان خود نقش بسيج عشاير را در تقويت انسجام ملي و وحدت اقوام مختلف يادآور شد و با اشاره به توطئه‌هاي دشمنان براي ايجاد تفرقه ميان قوميت‌هاي مختلف در كشور، تصريح كرد: نقش بسيار عشاير در خنثي كردن اين توطئه‌ها بايد بيش از پيش مورد توجه مسئولان بسيج و برنامه‌سازان صدا و سيما قرار گيرد.
وي همچنين به ظرفيت‌هاي بسيج خواهران در ايجاد زمينه فعاليت‌هاي اجتماعي و مديريتي براي بانوان اشاره كرد و خواستار تبيين نقش بسيج در تمامي عرصه‌هاي فكري، فرهنگي و اجتماعي شد.
سردار حجازي فرمانده نيروي انتظامي نيروي مفاومت بسيج نيز در سخناني با تقدير از عملكرد رسانه ملي در انعكاس فعاليت هاي بسيج، توليد و پخش حدود 800 ساعت برنامه از شبكه‌هاي مختلف صدا سيما در هفته بسيج سال گذشته را شايسته قدرداني دانست و تداوم اين رويكرد را در طي سال خواستار شد.
سردار حجازي ابراز اميدواري كرد اطلاع رساني مناسب رسانه ملي اثرگذاري تلاش و فعاليت بسيجيان در اين هفته را تقويت كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فرمانده نيروي مقاومت بسيج در بخش ديگري از سخنان خود درخشش نيروهاي بسيجي در عرصه‌هاي گوناگون علمي، فرهنگي و ورزشي را يادآور شد و با اشاره به تاسيس بانك اطلاعاتي نخبگان بسيج گفت: ‌صدا و سيما با برنامه‌سازي از نخبگان بسيج مي‌تواند الگوهاي مناسبي را در زمينه هاي مختلف به جامعه ارائه كند.
حجازي همچنين تصريح كرد: مسئولان اين نهاد آمادگي دارند با حضور در برنامه‌هاي رسانه‌ ملي به سؤالات چالشي و نكات ابهام احتمالي در خصوص فعاليت‌هاي بسيج پاسخگو باشند.
در ادامه اين نشست نيز فرماندهان رده‌هاي مختلف نيروي مقاومت بسيج و مديران رسانه ملي نيز ديدگاههاي خود را در خصوص راهكارهاي تقويت نقش بسيج و ترويج روحيه بسيجي و نقش رسانه ملي در اين زمينه مطرح كردند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تشكيل زنجيره‌ انساني ۷۸۰۰ كيلومتري بسيجيان، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016