شنبه 28 آبان 1384

ساختمان شوراي اطلاع‌رساني ‌و سايت سخنگوي دولت تعطيل شد، ايسنا

دبيرسابق شوراي اطلاع‌رساني دولت در گفت‌وگو با ايسنا:
ممكن است دليل تعطيلي، عدم تعيين سخنگو از سوي دولت باشد


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

ساختمان شوراي اطلاع‌رساني و سايت سخنگوي دولت نيز كه در اين ساختمان قرار داشت تعطيل شد.

سايت سخنگوي دولت وظيفه‌ي مستندسازي مصوبات و هم‌چنين اخبار دولت و گردآوري گزارشي از مجموعه فعاليت دستگاه‌هاي دولتي را برعهده داشت.

مرتضي حيدري، دبير سابق شوراي اطلاع‌رساني دولت، در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين باره اظهار داشت: دو هفته‌ي گذشته، سه نفر بدون حكم آمدند و ساختمان را بستند؛ ما درباره‌ي اين‌كه از جانب چه كسي اين افراد مامور شده‌اند از معاون اجرايي و بازرس و دفتر رييس‌جمهور استعلام كرديم ولي پاسخي نشنيديم.

وي هم‌چنين گفت : بعد از دو هفته كش و قوس متوجه شديم از طرف يكي از معاونتهاي دولت مامور بوده‌اند.

دبير شوراي اطلاع‌رساني دولت، با بيان اين‌كه اين شورا به رياست سخنگوي دولت تشكيل مي‌شده، تصريح كرد: ممكن است تعطيل شدن آن به دليل عدم تعيين سخنگو از سوي دولت باشد.

وي با تاكيد بر اين‌كه اين شورا در دولت‌هاي گذشته نيز فعال بوده است، يادآور شد: در دولت آقاي خاتمي شورا به رياست آقاي رمضان‌زاده، سخنگوي دولت برگزار مي‌شد و هر هفته يكبار با معاونان وزرا و هر 45 روز يكبار با وزرا جلسات مرتب برگزار مي‌كرد.

حيدري تاكيد كرد: ما در اين دولت نيز برنامه‌ي چهار ساله را تنظيم كرديم و به رييس‌جمهور و رييس دفتر وي ارايه داديم؛ چون اگر سخنگو تعيين نشود اين شورا بايد زير نظر رييس‌جمهور قرار گيرد، ولي جوابي به ما ندادند و در شروع كار براي ما ماموريت زدند، اما الآن لغو ماموريت كرده‌اند.

به گفته‌ي وي، ساختمان شورا يك ساختمان سه طبقه بوده كه سايت سخنگوي دولت نيز در آنجا قرار داشته است كه اين سايت وظيفه‌ي مستندسازي مصوبات دولت و هم‌چنين اخبار دولت و گردآوري گزارشي از مجموعه فعاليت دستگاه‌هاي دولتي را برعهده داشته كه با تعطيل شدن اين ساختمان، سايت سخنگو نيز تعطيل شده است.

دبير شوراي اطلاع‌رساني دولت، افزود: سايت سخنگو تا اواخر هفته‌ي گذشته فعال بوده اما فعاليت اين سايت نيز تعطيل شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حيدري اظهار داشت: از سوي دولت از كساني كه در اين شورا مشغول به فعاليت بودند دعوت شده كه به نهاد بروند اما اين افراد بيشتر به صورت قراردادي كار مي‌كردند و تنها دو نيروي رسمي وجود داشت. وظيفه‌ي جديدي هم به افرادي كه به صورت قراردادي كار مي‌كردند محول نشده است.

وي در پايان تاكيد كرد: ما نگران كارمنداني هستيم كه قريب به هشت سال در اين مركز فعاليت مي‌كردند، اما اكنون با تعطيل‌شدن شورا آنها نيز بيكار شده‌اند.

پيگيري‌هاي خبرنگار ايسنا براي كسب اطلاعات و توضيحات بيشتر در اين باره از جانب مقامات رسمي دولت تا لحظه ارسال خبر هنوز به نتيجه نرسيده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ساختمان شوراي اطلاع‌رساني ‌و سايت سخنگوي دولت تعطيل شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016