یکشنبه 29 آبان 1384

دفتر سياسي جبهه مشاركت موضوعات مبنايي خود را براي بررسي انتخاب كرد، اةلنا

كادرسازي در حزب، حكمراني خوب، انتخابات شوراهاي شهر و روستا، ماهيت دولت و ائتلاف


تهران- خبرگزاري كار ايران

دفتر سياسي جبهه مشاركت ايران اسلامي موضوعات مبنايي خود را براي بررسي انتخاب كرد.

به گزارش "ايلنا"، در دو هفته گذشته، دفتر سياسي جبهه مشاركت با برگزاري جلساتي سرفصل‌هاي موضوعات پايه‌اي را كه به نظر اعضاي آن دفتر، نياز به بحث و بررسي‌هاي بيشتر و گسترده داشتند، حداقل در 44 بند بر اساس اهميت و فوريت آنها شناسايي كرد.
بر اين اساس "كادرسازي در حزب" در رتبه نخست و موضوعات "برنامه‌هاي حزب براي حكمراني خوب"، "شوراهاي شهر و روستا"، "ماهيت دولت"، "دموكراسي و منطبق‌سازي آن با افكار عمومي"، "ائتلاف" و "طبقات اجتماعي و پايگاه حزب" در رتبه‌هاي بعدي قرار گرفتند. براساس مصوبه دفتر سياسي جبهه مشاركت، موضوع كادرسازي به هيأت اجرايي سپرده شد تا پس از بررسي، برنامه‌ها و حاصل مطالعات خود را به دفتر سياسي و سپس شوراي مركزي ارائه دهد.
موضوع برنامه‌ها براي حكمراني خوب نيز به كميسيون برنامه ارجاع شد، همچنين دفتر دائمي انتخابات كه از مدت‌ها قبل مطالعات خود را پيرامون موضوع انتخابات و از جمله انتخابات شوراها آغاز كرده، قرار شد نتايج مقدماتي مطالعات خود را پيرامون شوراهاي شهر و روستا در اولين فرصت به دفتر سياسي ارائه دهد. در خصوص موضوعات "ماهيت دولت"، "دموكراسي" و "طبقات اجتماعي" نيز دفتر سياسي به ترتيب آقايان شمس‌الدين سياسي‌راد، شمس‌الدين وهابي و مصطفي تاج‌زاده را به عنوان مدير گروه‌هاي بررسي اين موضوعات تعيين نمود. قرار شد اين افراد ظرف مدت محدودي، متدولوژي مطالعاتي و ارائه بحث خود را به دفتر سياسي تقديم كنند. در خصوص ساير موضوعات نيز برخي كه به موضوع كاري اركان مختلف اختصاص داشت به آنها ارجاع و ساير موضوعات نيز به تدريج تعيين تكليف خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دفتر سياسي از هفته گذشته مقرر كرد جلسات شنبه‌شب‌هاي خود را به موضوعات مهم روز و جلسات چهارشنبه‌ها را به موضوعات محوربندي شده اختصاص دهد.
همچنين دفتر سياسي جبهه مشاركت پيرامون "مشروطه" سمينار برگزار مي‌كند.
در يكصدمين سالگرد مشروطه، دفتر سياسي موضوع مشروطه را با نگاهي به حركت اصلاح‌‏طلبي مردم ايران به اقتراح انديشمندان و محققان حوزه‌هاي مختلف علمي مي‌گذارد. مديريت اين پروژه را مصطفي تاج‌زاده، عضو شوراي مركزي بر عهده گرفته است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دفتر سياسي جبهه مشاركت موضوعات مبنايي خود را براي بررسي انتخاب كرد، اةلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016