دوشنبه 30 آبان 1384

درگيری با مأموران نيروي انتظامي در مهاباد يک کشته بجا گذاشت، خبرگزاري فارس: يکی از اراذل کشته شد، کومه له: شیرکو امینی، جوان مبارز کشته شد

در درگيري با مأموران نيروي انتظامي
يك نفر از اراذل و اوباش مهاباد كشته شد

خبرگزاري فارس: مسؤول مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي گفت: به دنبال درگيري يكي از اراذل مهاباد با مأمور پليس و مجروح شدن پليس توسط اين فرد، يكي ديگر از مأموران پليس، ضارب را مورد هدف گلوله قرار داد و وي كشته شد.


شهنام رضايي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اروميه افزود: به دنبال اخطار مأموران نيروي انتظامي حوزه استحفاظي كلانتري 13 به يكي اراذل و اوباش مهاباد كه در مقابل مدارس ايجاد مزاحمت مي‌كرد، درگيري انجام گرفت و ضارب با چاقو به سوي پليس حمله‌ور شد و مأمور نيروي انتظامي را مجروح كرد.
وي در ادامه گفت: نفر دوم پليس به سوي مهاجم تير اندازي کرد و وي به هلاكت رسيد.
رضائي تصريح كرد: مأمور نيروي انتظامي به شدت از ناحيه شكم مجروح شده است و طبق آخرين گزارش‌ها، وضعيت وي وخيم است.
وي گفت: وضعيت شهر در حال حاضر عادي است و واكنش مردمي به دنبال نداشته است.
وي اذعان كرد: كلانتري 13 اخيراً بنا به درخواست هاي اهالي منطقه پشت‌تب راه‌اندازي شده است.
---------------------------------

در مهاباد مزدوران رژیم جمهوری اسلامی بار دیگر جنایت آفریدند
بنا به خبر رسیده از شهر مهاباد ساعت 10 صبح امروز یکشنبه 20 نوامبرنیروهای مزدور رژیم جمهوری اسلامی از پایگاهشان در محله‌ باغ شایگان بسوی شخصی به نام شیرکو امینی 27 ساله آتش گشودند. متأسفانه براثر شدت جراحات وارده شیرکو بهنگام انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد.

شیرکو بهنگام اعتراضات چندماه پیش در شهر مهاباد توسط رژیم دستگیر گردیده و سپس آزاد گردید. اما مدتی پس ازآزادی مجددأ دستگیر شد و پنج روز قبل در حالیکه آثار شکنجه‌ وحشیانه رژیم اسلامی بر بدنش کاملأ پیدا بود، در مقابل منزلش رها گشت.

صبح امروز شیرکو این جوان مبارز، بدلیل اهانت یک افسر رژیم به شخص دیگری در محله‌ باغ شایگان با افسر مذکور درگیر شد. پس از آن شیرکو توسط آن فرد ویک مزدور دیگر مورد حمله قرار میگیرد و او نیزدر مقابل آنان به دفاع از خود میپردازد در این درگیری آن افسر زخمی و شیرکو نیز مورد اثابت سه گلوله قرار گرفته و بشدت زخمی میشود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مردم مبارز مهاباد بلافاصله خود را به محل رسانده و شیرکو را به بیمارستان منتقل مینمایند. پس از جانباختن شیرکو امینی مردم خشمگین در مقابل پایگاه جنایت رژیم جمهوری اسلامی تجمع نموده و دست به اعتراض زدند و ضمن آتش زدن یک دستگاه خودرو رژیم تمامی شیشه های این مرکز جنایت را در هم شکستند. مزدوران رژیم نیز دست به تیر اندازی هوایی زدند. تا ساعت 18 امروز که این خبر به دستمان رسیده مردم همچنان به اعتراضات خود ادامه داده و با آتش زدن لاستیک علیه رژیم شعار دادند. تا رسیدن این خبر رژیم از تحویل جنازه‌ شیرکو به خانواده‌اش خودداری کرده است.

کومه له ضمن محکوم کردن جنایات رژیم برعلیه مردم مبارز شهر مهاباد ازهمه‌ کارگران و مردم مبارز کردستان میخواهد که در مقابل جنایات رژیم اعتراض نمایند. همچنین از کلیه‌ جریانات مترقی و پیشرونهادهای بین المللی و بشر دوست میخواهد رژیم جمهوری اسلامی را بخاطر اعمال وحشیانه اش بر علیه مردم کردستان محوم نموده وتحت فشار قرار دهند.

نمایندگی کومه له در خارج کشور
20/ 11 / 2005

Copyright: gooya.com 2016