دوشنبه 7 آذر 1384

برگزاري تجمع اعتراض‌آميز در دانشكده فني بابل، ادوارنيوز

در پي تجمع روز سه‌شنبه 24/8/84 و تحصن روز شنبه 28/8/84 در دانشكده فني بابل و پس از برآورده نشدن مطالبات دانشجويان و نقض توافقات صورت گرفته از سوي هيئت نظارت دانشگاه، روز يكشنبه 6/9/84 تجمع اعتراض‌آميزي در دانشكده فني بابل برگزار شد.
آغاز تجمع با كارشكني مسئولين دانشگاه و پخش مداحي از بلندگوهاي دانشگاه همراه بود، كه دانشجويان به صورت خودجوش مكان تجمع را تغيير دادند. در اين تجمع دانشجويان و اعضاي شوراي مركزي اعتراض خود را نسبت به تعليق فعاليتهاي دانشجويي و فعاليتهاي انجمن اسلامي و تغيير خودسرانه اساسنامه انجمن اسلامي از سوي هيئت نظارت دانشگاه، اعلام كردند. اعضاي شوراي مركزي نگراني خود را از روند انحلال انجمن اعلام كردند و تاكيد نمودند انحلال انجمن و يا استحاله انجمن از طريق تغيير اساسنامه و جلوگيري از برگزاري انتخابات آزاد، را نمي‌پذيرند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در پايان تجمع اعلام شد كه در صورت عدم برآورده شدن مطالبات دانشجويان در روزهاي آتي اعتراض خود را به گونة ديگري دنبال خواهند كرد و هزينه سنگيني به سيستم دانشگاه تحميل مي‌نمايند. اين تجمع با حضور جمع زيادي از دانشجويان برگزار شد و با همخواني سرود يار دبستاني و اي ايران پايان گرفت .

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برگزاري تجمع اعتراض‌آميز در دانشكده فني بابل، ادوارنيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016