دوشنبه 7 آذر 1384

جلسه‌ رسيدگي به اتهامات عبدالله مومني برگزار شد، ايسنا

مومني: تمام اتهامات را رد مي‌كنم و اگر تخلفي هم باشد بايد توسط مراجع دانشگاهي بررسي شود


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي

جلسه‌ي رسيدگي به اتهامات عبدالله مؤمني دبير تشكيلات سابق دفتر تحكيم وحدت(طيف علامه) روز گذشته(يكشنبه) در شعبه‌ي 26 دادگاه انقلاب برگزار شد.

وي در اين باره به خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران گفت: در اين جلسه‌ي دادگاه كه به همراه وكيلم حضور داشتيم، اتهامات برگزاري تجمعات غيرقانوني، تشويش اذهان عمومي، اقدام عليه امنيت ملي، توهين به مقدسات و برخي از مقامات بررسي شد كه اتهام توهين به رييس جمهور به دليل اعلام عدم شكايت رييس جمهور سابق حذف شد، توهين به ديگر مقامات نيز مربوط به نقد و انتقادات ما در بيانيه‌هاي دفتر تحكيم بود و در مورد توهين به مقدسات نيز از قاضي خواستم تا مصاديق آن را ارائه كند.

مؤمني افزود: عمده‌ي اين اتهامات مربوط به تجمعات اعتراضي به حكم محكوميت دكتر آقاجري بود و به پرونده‌ي خرداد 82 نيز رسيدگي نشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي گفت: ضمن رد كليه‌ي اتهامات در مورد تجمعات بيان كردم كه تمام آنها قانوني و در داخل دانشگاه بوده و اگر تخلفي هم صورت گرفته است بايد توسط مراجع دانشگاهي بررسي شود.

مؤمني همچنين تصريح كرد: طبيعي است نتيجه‌ي دادگاهي كه غيرعلني و بدون حضور هيأت منصفه در مورد اتهامات سياسي برگزار شود مورد قبول من نخواهد بود.

وي در پايان گفت: حكم دادگاه يك هفته تا 10 روز ديگر اعلام مي‌شود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جلسه‌ رسيدگي به اتهامات عبدالله مومني برگزار شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016