چهارشنبه 23 آذر 1384

برنامه انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه اروميه به تشنج كشيده شد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

دبير انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه اروميه از بروز تنش و تشنج در برنامه روز سه‌‏شنبه تشكل متبوع خود به دليل دخالت برخي تشكل‌‏هاي دانشجويي مخالف خبر داد.
سجاد نيكنام با اعلام اين خبر به خبرنگار "ايلنا"، گفت: انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه اروميه ساعت 19 روز سه‌‏شنبه، بيست و دوم آذر ماه مراسم اجراي موسيقي را در تالار شهيد چمران اين دانشگاه برگزار كرد كه پس از پايان بخش اول آن، دخالت اعضاي تشكل‌‏هاي دانشجويي مخالف مشي انجمن اسلامي در دانشگاه موجب بروز تنش در اين برنامه شد.
وي افزود: آنها كه در اقدام روز گذشته خود از حمايت حراست دانشگاه نيز برخوردار بودند، با سردادن شعار "يا حسين"، به شكستن آلات موسيقي و ضرب و شتم اعضاي انجمن اسلامي دانشجويان اقدام كردند و اين مساله موجب حركت و تجمع خودجوش و اعتراض دانشجويان در واكنش به اين اقدام شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نيكنام با اشاره به صدور مجوز از سوي هيات نظارت بر تشكل‌‏هاي دانشجويي اين دانشگاه براي برگزاري برنامه ديگري كه قرار است روز يكشنبه، بيست و هفتم آذر ما ه با سخنراني محمد بسته‌‏نگار برگزار شود، گفت: افراد مذكور اكنون با مراجعه به حراست دانشگاه و تهديد مسوول حراست درصدد جلوگيري از برگزاري اين برنامه و حضور بسته‌‏نگار در دانشگاه هستند.
وي خاطر نشان كرد: انجمن اسلامي دانشجويان تمام توان خود را در پيگيري قانوني مساله به كار خواهد بست اما در صورت عدم توفيق، با آنها به شيوه خودشان برخورد خواهد كرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برنامه انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه اروميه به تشنج كشيده شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016