سه شنبه 29 آذر 1384

نمایندگان شورای ایالتی پادوای ایتالیا خواستاز آزادی اکبر گنجی و دیگر زندانیان عقیدتی در ایران شدند، راديو فردا

شورای ایالتی پادوا در مصوبه ای که با رای موافق همه 29 عضو به تصویب رسید، آزادی فوری اکبر گنجی نویسنده و دیگر زندانیان مطبوعاتی و عقیدتی در ایران را خواستار شد. در این قطعنامه نمایندگان ضمن محکوم ساختن نقض حقوق بشر در جمهوری اسلامی، از دولت ایتالیا خواستند با اقدامی سریع از مقامات تهران، آزادی فوری و بدون قید شرط اکبر گنجی را خواستار شود. جوزپه جولیتی، عضو اجلاس کمیسیون پارلمانی نظارت بر رادیو و تلویزیون دولتی نیز خواستار پوشش گسترده اخبار در رابطه با وضعیت اکر گنجی و دیگر زندانیان سیاسی در جمهوری اسلامی شد.
احمد رافت (رم)
---------------------------------

کارزار برای آزادی اکبر گنجی و دیگر زندانیان سیاسی در ایتالیا ادامه دارد. شورای ایالتی پادوا نیز در مصوبه ای آزادی فوری این زندانی نویسنده و دیگر زندانیان مطبوعاتی و عقیدتی در جمهوری اسلامی را خواستار شده است.
احمد رافت (رادیو فردا، رم): هر 29 عضو شورای ایالتی پادوا که در این جلسه حضور داشتند به این قطعنامه رای مثبت دادند. در این قطعنامه نمایندگان شهروندان پادوا و حومه ضمن محکوم ساختن نقض حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران،از دولت ایتالیا خواستند با اقدامی سریع از مقامات تهران، آزادی فوری و بدون قید شرط اکبر گنجی را خواستار شود.

در رم در آخرین اجلاس کمیسیون پارلمانی نظارت بر رادیو و تلویزیون دولتی جوزپه جولیتی، رهبر سابق سندیکای خبرنگاران رادیو تلویزیون دولتی ایتالیا خواستار شد مساله پوشش گسترده اخبار در رابطه با وضعیت اکر گنجی و دیگر زندانیان سیاسی در جمهوری اسلامی ، در دستور کار کمیسیون قرار گیرد. کمیسیون پارلمانی نظارت بر رادیو و تلویزیون دولتی، به مسئولین شبکه های رادیویی و تلویزیونی توصیه کرد اخبار مربوط به اکبر گنجی و به طور کلی حقوق بشر در جمهوری اسلامی را با دقت بیشتری دنبال کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سایت اینترنتی سازمان غیر دولتی اصل 21 ، اصلی که در قانون اساسی ایتالیا آزادی مطبوعات و بیان را ضمانت می کند، روزانه دهها نامه الکترونیکی در همبستگی با اکبر گنجی دریافت می کند.

یک شهروند نوشت فکر نمی کردم در هزاره سوم میلادی رژیمهایی بر سر کار باشند که چون جمهوری اسلامی ایران حتی حاضرند مخالفانشان را در زندان برای بقای خود به قتل برسانند...

Copyright: gooya.com 2016