سه شنبه 13 دی 1384

احمدي‌‏نژاد معتقد است اظهاراتش در مورد اسراييل و يهوديان بازتاب مثبتي داشته است، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس هفتم در خصوص جلسه مشترك اين كميسيون با احمدي‌‏نژاد، گفت: احمدي‌‏نژاد معتقد است: اظهاراتش در مورد اسراييل و يهوديان بازتاب مثبتي داشته است.

به گزارش خبرنگار پارلماني "ايلنا"، حشمت الله فلاحت پيشه، نماينده اسلام آباد غرب در جمع خبرنگاران پارلماني درخصوص جلسه مشترك كميسيون امنيت ملي مجلس با احمدي‌‏نژاد در مورد مواضع و اظهارات اخير احمدي‌‏نژاد در مورد اسراييل و يهوديان و بازتاب اين سخنان در دنيا، تصريح كرد: رييس‌‏جمهوري معتقد بود استراتژي ما بايد فعال باشد ما هم اين موضوع را قبول داريم، اما معتقد هستيم بايد قدري هماهنگ‌‏تر عمل شود.
وي با اشاره به اينكه اين جلسه سه ساعت به طول كشيد و جلسه خوبي بود، افزود: اين جلسه به سمت نوعي هماهنگي استراتژيك ميان دولت و مجلس پيش مي‌‏رفت اما به معني همسو شدن كامل روابط دولت در مجلس نيست.
وي تصريح كرد: رييس جمهور اعتقاد داشت بازتاب صحبت هايش مثبت بوده است و دنياي اسلام كه دچار انفعال است نيازمند يك شوك بود.
وي ادامه داد: توصيه اعضاي كميسيون به رييس جمهوري اين بود كه دولت روي موضع گيري هايش كار كارشناسي كند كه چقدر فرصت و چقدر تهديد به وجود مي‌‏آورد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فلاحت پيشه خاطرنشان كرد: نظرما اين است كه اين استراتژي فعال به همان نسبت كه باعث عقب نشيني دشمن مي‌‏شود، بايد روابط ما را هم با همسايگان و كشورهاي اسلامي تحكيم بخشد و منجر به اختلاف ميان و كشورهاي اسلامي نشود.
وي با اشاره به اينكه درا ين جلسه در خصوص بحث هسته اي نيز صحبت شد تاكيد كرد: خط قرمز ما اساسنامه NPT است كه نبايد از حق خود در غني سازي عدول كنيم در طرح اخير روسيه هم اگر اين خط قرمز ناديده گرفته شود ما آن را رد خواهيم كرد.

Copyright: gooya.com 2016