جمعه 16 دی 1384

محكوميت سه تن از متهمان به مفاسد اقتصادي قطعي شد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

مجتمع قضايي امور اقتصادي روز پنجشنبه مشخصات كامل يك پرونده قطعيت يافته مربوط به تحصيل مال از طريق نامشروع را كه در شعبه 1050 دادگاه عمومي اين مجتمع ، شعبه 34 دادگاه تجديد نظر استان تهران و نيز شعبه‌‏هاي تشخيص 7 و 11 ديوان‌‏عالي كشور مورد رسيدگي قرار گرفته را اعلام كرد.
به گزارش ايلنا، به نقل از شبكه خبري قسط، موارد اتهامي اين پرونده، تحصيل مال از طريق نامشروع است كه سه نفر در اين پرونده مشاركت داشته‌‏اند.
براساس اين گزارش، اسداله فرهنگي فرزند رمضان، رييس هيات مديره شركت جوش حساس، مجتبي مرادپور، فرزند محمد رحيم، مدير عامل شركت جوش حساس و محسن سيامكي، فرزند حسين ، كارمند مجتمع فولاد مباركه، متهمان اين پرونده هستند.
اتهام متهمان نيز تحصيل مال از راه‌‏هاي نامشروع اعلام شده است.
گفتني است، متهمان رديف اول و دوم كه به ترتيب رييس هيات مديره و مدير عامل شركت جوش حساس ازشركت‌‏هاي طرف قرارداد با مجتمع فولاد مباركه بوده‌‏اند، با ايجاد ارتباطات سو با متهم رديف سوم كه از كاركنان آن مجتمع و موثر در خريدهاي داخلي و خارجي شركت بوده، با اعمال نفوذ در خريدهاي مجتمع فولاد مباركه و ورود در معاملات آنها، مرتكب رفتارهاي مجرمانه مختلف شده و از اين طريق درآمدهاي غير قانوني تحصيل كرده‌‏اند؛ لذا از نظر مراجع قضايي فوق الذكر اتهام آنها تحصيل مال از طريق نامشروع شناخته شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

براساس اين گزارش ، اسداله فرهنگي به تحمل 18 ماه حبس و رد مال به مبلغ يك ميليون و 378 هزار و 170 دلار آمريكا و 407 ميليون و 477 هزار و 754 لير ايتاليا و يك ميليون و 378 هزار و 170 دلار آمريكا و 407 ميليون و 477 هزار و 407 لير ايتاليا جزاي نقدي در حق صندوق دولت محكوم شد.
همچنين، مجتبي مرادپور، به تحمل 18 ماه حبس و رد مال به مبلغ يك ميليون و 378 هزار و 170 دلار آمريكا و 407 ميليون و 477 هزار و 754 لير ايتاليا و يك ميليون و 378 هزار و 170 دلار آمريكا و 407 ميليون و 477 هزار و 754 لير ايتاليا جزاي نقدي در حق صندوق دولت و محسن سيامكي به تحمل 18 ماه حبس تعزيزي و پرداخت مبلغ پنجاه ميليون ريال در حق صندوق دولت محكوم شدند.
گفتني است، مرجع گزارش دهنده اين تخلف مالي وزارت اطلاعات بوده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محكوميت سه تن از متهمان به مفاسد اقتصادي قطعي شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016