شنبه 17 دی 1384

معاون پارلماني رييس‌‏جمهور: انتقادي از صدا و سيما نكرده‌‏ام، استيضاح وزير كشور در مجلس مطرح نيست، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

معاون حقوقي و پارلماني رييس‌‏جمهور طرح استيضاح وزير كشور از سوي نمايندگان مجلس را رد كرد.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، سيداحمد موسوي در جمع خبرنگاران درباره طرح استيضاح چند وزير از سوي نمايندگان مجلس، گفت: تنها استيضاح وزير دفاع مطرح بود كه تحويل هيات رييسه شد و ظرف 10 روز بايد وزير در صحن علني مجلس حاضر مي‌‏شد.
وي تصريح كرد: در جلسات غيرعلني و جلسات كميسيون، نمايندگان مجلس توضيحات وزير و كميته تحقيق را گوش دادند و خيلي‌‏ها قانع شدند و حدود 20 نفر از نماينده‌‏ها امضاي خود را پس گرفتند و چون زمان طرح استيضاح گذشته است، هيات رييسه مجلس اين موضوع را از دستور كار خارج كرد.
وي در پاسخ به سوالي در خصوص بركناري برخي معاونان رييس‌‏جمهوري، اظهار داشت: اين بحث‌‏ها تنها در روزنامه‌‏هاست.
موسوي درباره اظهارات اخير خود در خصوص صدا و سيما، گفت: بنده از صدا و سيما انتقاد نكردم، از من درباره مصاحبه خانم دكتر الهام سوال كردند و من گفتم صحبت‌‏هاي وي را نخوانده‌‏ام ولي ايشان به عنوان يك شهروند حق دارد اظهار نظر كند.
وي افزود: بعد از من پرسيدند كه نظر خودت درباره صدا و سيما چيست، گفتم، صدا و سيما مي‌‏تواند بهتر از اين باشد.
معاون پارلماني رييس‌‏جمهوري در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه با توجه به انفجارات اخير در عراق و به شهادت رسيدن چند تن از هموطنان، آيا اين امر تاثيري در اعزام زائران ايراني به اين كشور دارد، گفت: بايد اين مساله بررسي شود، نمي‌‏توان با يك كلمه بله يا خير جواب داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

موسوي درباره بررسي لايحه بودجه توسط مجلس و نحوه تعامل مجلس و دولت، گفت: دولت جلسات مرتبي با مجلس دارد، كميته عالي روابط مجلس و دولت تشكيل جلسه داده و بحث‌‏هاي اقتصادي، بودجه و متمم آن كه تقديم مجلس شد، در آن جلسات بحث و بررسي شد. در آن جلسه اقتصاديون مجلس و دولت با حضور احمدي‌‏نژاد و حداد عادل به بحث و بررسي پرداختند.
وي ادامه داد: بحث‌‏هاي خوبي شده است اما هر لايحه‌‏اي كه به مجلس مي‌‏رود 290 نفر از نمايندگان بايد اظهار نظر كنند و هر چه خروجي مجلس باشد، دولت موظف است به آن عمل كند.

Copyright: gooya.com 2016